Niezależnie od wybranej strategii sprzedażowej, korzystanie z odpowiednich narzędzi ma niebagatelne znaczenie. Pomocny może okazać się dedykowany system, który nie tylko zbiera dane, również je porządkuje i ułatwia zarządzanie nimi.
SPRZEDAŻ ONLINE
Czy próbowałeś już sprzedawać online usługi Twojego klubu fitness? Prowadząc kampanię marketingową możesz w prosty sposób dotrzeć do klientów z ofertą korzystając ze Strefy Klienta Online, która jest częścią systemu eFitness. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o sprzedaży online i Strefie Klienta czytaj tutaj.
SYSTEM POLECEŃ I KODY RABATOWE
Skorzystaj z pomocy Twoich klientów, by zachęcić inne osoby do ćwiczeń w Twoim klubie! System poleceń w systemie to doskonałe narzędzie, aby nie tylko docenić obecnych klientów, ale również zwiększyć ilość klubowiczów. Dodatkowo, kody rabatowe i vouchery to świetna motywacja dla ćwiczących, a dla Ciebie kolejna szansa na sprzedaż. Jeśli chcesz wiedzieć więcej jak korzystać z kodów rabatowych dla zajęć, umów oraz jak tworzyć promocje do umów i prezenty, przeczytaj tutaj.
REAKTYWACJA KLIENTÓW
Warto przejrzeć bazę danych klientów i spróbować zachęcić do powrotu tych, którzy już znają Twój klub, a w chwili obecnej nie mają aktywnych umów. W systemie eFitness znajdziesz wiele możliwości automatyzacji. Warto wykorzystać ścieżkę reaktywacji klientów krok po kroku, aby maksymalnie zwiększyć efektywność prowadzonych działań.
WYKORZYSTAJ CRM
Integralną częścią systemu eFitness jest moduł CRM, który porządkuje ważne dane i przedstawia je w przejrzystej formie tak, aby łatwiej było planować codzienne działania. Korzystając z tego modułu, możesz szybko sprawdzić wyniki sprzedażowe oraz ustawić zbiorczo działania dla danych grup pracowników. Ponad to, lejek sprzedażowy na bieżąco pokaże Ci na jakim etapie są prowadzone działania, wspierającym tym samym skuteczną sprzedaż.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej jak system eFitness może pomóc w Twojej codziennej pracy, zapraszamy na bezpłatne doszkolenia.