Kontakt z klubowiczami i dostępność to tematy, nad którymi z pewnością często pracujesz jako zarządzający klubem fitness. Jak sprawić, żeby komunikacja przebiegała jeszcze sprawniej a klub zawsze był w zasięgu ręki?
To całkiem proste! Z tego artykułu dowiesz się, jak może pomóc w tym aplikacja mobilna dla klubowiczów i klubu fitness, a także jak skutecznie wypromować to rozwiązanie w klubie. Na końcu artykułu znajdziesz pomocne materiały graficzne gotowe do pobrania. Możesz wykorzystać je bez ograniczeń, dodając logo Twojego klubu. Dostępne materiały są gotowe do publikacji internetowych jak i do druku!
O eFitness App pisaliśmy już sporo. Jeśli jednak wciąż zastanawiasz się, jak sprawić, by pokochali ją także Twoi klubowicze, przedstawiamy kilka zalet, które pomogą Ci ich przekonać.
Jakie korzyści mają klubowicze z korzystania z eFitness App? Aplikacja daje Twoim klientom to, na czym zależy im najbardziej:
- dostęp do zawsze aktualnego kalendarza zajęć, wyboru i rezerwacji zajęć,
- szybkie płatności,
- obserwacja swoich postępów treningowych,
- wygodne i szybkie wejścia do klubu dzięki dynamicznym QR kodom,
- dostęp do informacji o stanie karnetu, aktualnościach, promocjach oraz kontakt z obsługą klubu.
Przyjrzyjmy się tym możliwościom dokładniej!
Zapisy na zajęcia – to proste!
Czytelny kalendarz zajęć i szybki zapis na ulubione zajęcia to podstawa. Być może to one sprawiły, że klubowicz lub klubowiczka wybrali właśnie Twój obiekt. Kalendarz zajęć dostępny aplikacji mobilnej umożliwia zapisy na zajęcia bezpośrednio z telefonu. Ponadto w aplikacji mobilnej znajduje się też możliwość zapisu na listę rezerwową, jeśli wszystkie miejsca z głównej listy zostaną zapełnione. Czy musimy wspominać, że opcja rezerwacji zajęć przez urządzenie mobilne odciąży ruch na recepcji, a klubowicze zaoszczędzą czas, który straciliby na staniu w kolejce? 🙂
Szybkie płatności – bezpieczne transakcje
Aplikacja to nie tylko rezerwacje zajęć. Klubowicze mogą również dokonywać szybkich płatności za kolejne raty lub też pojedyncze zajęcia bezpośrednio z telefonu. To wygodne i nowoczesne rozwiązanie, które docenią klienci Twojego klubu.
Obserwacja postępów – liczy się wynik
Obserwacja postępów to doskonały sposób na utrzymanie motywacji klubowiczów i na lepszą retencję w klubie. Aplikacja daje możliwość czytelnego śledzenia treningowego progresu. Przypomnij o tej możliwości klubowiczom.
Bezdotykowe wejścia do klubu – wygoda i dostępność
Dynamiczne QR kody to bardzo wygodne rozwiązanie dla klubowiczów. Klubowiczowi w aplikacji automatycznie generowany jest unikalny, jednorazowy kod do wejścia. Z kolei Twojemu klubowi zapewni to jeszcze większe bezpieczeństwo działania w stosunku do tradycyjnych QR kodów – rozwiązanie w niezawodny sposób eliminuje próby nadużyć.
Łatwa komunikacja – klub w zasięgu ręki
eFitness App oferuje Ci możliwość wysyłania wiadomości push do Twoich klubowiczów. Jest to doskonałe rozwiązanie, jeśli chcesz być z nimi w stałym kontakcie i informować o nowościach w grafiku, aktualnościach czy też przypominać o jakichkolwiek zmianach. Możesz przypominać klubowiczom o nadchodzącym treningu za pomocą darmowych notyfikacji. Idealny sposób na pełną salę w czasie zajęć fitness!
Jak informować klubowiczów o możliwości korzystania z aplikacji mobilnej?
Z pewnością sam najlepiej wiesz, które z dróg kontaktu z klubowiczami sprawdzają się najlepiej. Podrzucamy tu kilka tych najbardziej sprawdzonych:
- strona internetowa klubu oraz Strefa klubowicza online – to tu zaglądają Twoi klubowicze, jeśli chcą sprawdzić aktualny Grafik zajęć czy ofertę klubu (więcej o możliwościach Strefy klienta online). To też dobre miejsce, by w aktualnościach powiadomić o możliwości pobrania klubowej aplikacji! Sprawdź, jak dodać aktualności w Strefie klienta online.
- media społecznościowe – Twój klub na pewno prowadzi konto na Instagramie, Facebooku czy TikToku – to również świetne kanały, by poinformować klubowiczów o apce. Przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw grafik w formatach wymaganych przez media społecznościowe – dzięki tym grafikom w szybki sposób przygotujesz np. post na Facebooka, nie zapomnij o dodaniu linka do pobrania aplikacji (zarówno do sklepu Google Play jak i Apple Store).
- wysyłka wiadomości e-mail i SMS – w systemie eFitness masz możliwość szybkiej wysyłki wiadomości e-mail i SMS do klubowiczów. Tego typu wiadomości cieszą się dużą otwieralnością. Możesz być pewien, że do klubowiczów dotrze informacja o wprowadzonej nowości. Zobacz, jak łatwo skonfigurować wysyłkę e-maili i SMS oraz jak je wysyłać.
- bezpośrednio w klubie fitness – ostatni, ale nie mniej ważny sposób. Nie zapominajmy, jak istotny jest bezpośredni kontakt w klubie. Pracownicy recepcji mogą powiedzieć o aplikacji przychodzącym klubowiczom i pokazać, w jak łatwy sposób mogą sami zapisać się na zajęcia. Przygotowaliśmy dla Was projekty plakatów i naklejek, które także wesprą komunikację aplikacji w klubie.
Pobierz gotowe materiały, korzystaj z nich do woli!
- grafika do mailingu – pobierz
- grafika do posta na Facebooku – pobierz
- zdjęcie w tle na Facebooku – pobierz
- plakat – pobierz
- naklejki gotowe do druku – prostokątna i okrągła
Pamiętaj, żeby na grafikach umieścić też logo Twojego klubu!
Aplikacja mobilna dla klubu fitness to rozwiązanie, które pokochają Twoi klubowicze. Coraz więcej osób z zadowoleniem korzysta z aplikacji w klubach. Nieustannie doskonalimy aplikację, by sprostać wszystkim wymaganiom zarówno klubów jak i klubowiczów. Bądź na bieżąco z aktualizacjami aplikacji, sprawdzając komunikaty w systemie eFitness.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej lub masz pytania dotyczące aplikacji, zapraszamy do kontaktu z nami przez system zgłoszeń lub Livechat w systemie. Zachęcamy także do udziału w darmowych doszkoleniach online – nasi szkoleniowcy w przejrzysty sposób objaśnią Ci działanie systemowych funkcji! Już 28 kwietnia bezpłatne warsztaty o możliwościach eFitness App! Zapisz się tutaj>>