eFitness podbija kolejny rynek

Form Factory otwiera kolejny klub fitness, tym razem w Bratysławie na Słowacji. Do dyspozycji klubowiczów oddaje ponad 1000 m2 powierzchni, nowoczesny wielofunkcyjny sprzęt do ćwiczeń oraz wykwalifikowanych trenerów. Całość uzupełnia bogata oferta zajęć grupowych, programy Les Mills i spersonalizowane plany treningowe. Miły bonus stanowi także sauna dla wyczerpanych treningiem klubowiczów. Obiekt daje niemal nieograniczone możliwości treningu, wprost wymarzone dla każdego, kto prowadzi aktywny i zdrowy styl życia i jest przystosowany do obsługi dużej liczby ćwiczących.

Klub zaplanowany z takim rozmachem wymagał zaawansowanych rozwiązań w zakresie automatyzacji kontroli dostępu oraz zarządzania klubem fitness. Firma eFitness okazała się najlepszym i najbardziej elastycznym partnerem rozwiązującym te wyzwania.

W ramach współpracy z Form Factory, technicy eFitness wdrożyli u klienta drukarki zoptymalizowane pod słowackie wymagania fiskalne oraz bramki wejściowe dla klientów, bazujące na technologii Gantner w pełni zintegrowanej z systemem eFitness. Dzięki temu rozwiązaniu klub zyskał:

  • szybką i wydajną kontrolę dostępu, która upłynnia ruch klientów w klubie,
  • wygodę klubowiczów, którzy nie muszą stać w kolejkach,
  • maksymalnie wysoki poziom bezpieczeństwa zapisywanych danych biometrycznych klubowiczów (odciski palców) zgodny z wymaganiami RODO,
  • oszczędność kosztów dla klubu — dzięki automatyzacji, pracownicy klubu nie muszą poświęcać czasu na kontrolę wchodzących i wychodzących klubowiczów,
  • pełen monitoring ruchu w klubie, dostępny na bieżąco w systemie eFitness, pozwalający na planowanie i realizację działań marketingowych i rozliczeniowych,
  • długofalowe korzyści finansowe dla klubu, płynące z automatyzacji wybranych procesów.

Drugim zadaniem była implementacja systemu eFitness w klubie, obejmująca cały pakiet możliwości naszego oprogramowania do zarządzania klubami sportowymi, a w nim:

  • kompleksowe zarządzanie obiektem dające wgląd w widok wszystkich klubowiczów i ich aktywności (wejścia i wyjścia), szczegółowe raporty, płatności czy prawa dostępu,
  • rozbudowany moduł CRM, pozwalający na budowanie trwałych i efektywnych dla obu stron relacji z klientami klubu i optymalizowanie procesu sprzedaży. To wszystko dzięki wygodnemu w obsłudze kalendarzowi, liście TODO, zbiorczym zadaniom, obszarom komunikacji z klientami, które można zautomatyzować i przejrzystemu procesowi zarządzania leadami,
  • wielowymiarowe narzędzia marketingowe, które w połączeniu ze wspieranymi sztuczną inteligencją raportami, dają potężne możliwości w zakresie precyzyjnego targetowania komunikatów oraz automatyzacji wybranych procesów komunikacji,
  • intuicyjny dla pracowników recepcji punkt sprzedaży w systemie usprawniający ich pracę dzięki łatwemu wprowadzaniu rozliczeń z klubowiczami, podpisywaniu umów oraz sprzedaży produktów dodatkowych,
  •  wygodna aplikacja mobilna dla klientów oraz Strefa klienta online, dzięki której może on rezerwować i opłacać usługi oraz produkty zdalnie,
  • wspierana przez Microsoft funkcjonalność Business Intelligence, dzięki któremu menedżer klubu ma dostęp do przejrzystych wykresów i raportów, może grupować w najlepszy dla siebie sposób i śledzić wydajność KPI realizowanych przez swoich pracowników, a także usprawnić swoją pracę dzięki wygodnym skrótom działań systemowych,
  • pozwalające przewidywać przyszłe trendy w klubie dzięki możliwościom Machine Learning i Big Data.

Klient Form Factory w pakiecie z powyższymi wdrożeniami otrzymał swojego indywidualnego opiekuna i dostępny każdego dnia zespół Helpdesk odpowiadający na wszelkie pytania i wspierający klienta w rozwoju wdrożonych rozwiązań.

Tym samym system eFitness zyskał zaufanie kolejnego zagranicznego klienta i wszedł na 12 rynek europejski, skalując i adaptując się w pełni ze swoimi rozwiązaniami do potrzeb tamtejszych klubów sportowych.