Wszyscy kochają promocje (klubowicze też)

Wakacje zawsze były trudnym okresem dla branży fitness. Co zrobić, by zachęcić klubowiczów do powrotu na salę fitness? Jak zainteresować nowe osoby?

Wakacje od klientów? Zdecydowanie nie!

Dobra argumentacja, która trafi do klientów to podstawa. Przygotuj osobną komunikację do obecnych i utraconych klubowiczów a inną dla zupełnych fitnessowych świeżaków. Doświadczeni bywalcy klubów znają już zalety – przypomnij im o nich! Wśród nowych i potencjalnych klientów postaw na edukację – przedstaw korzyści ćwiczenia w klubie, a następnie zadbaj, by pierwszego dnia w klubie nie czuli się zagubieni.

Przede wszystkim zadbaj o świadomość Twoich klubowiczów i potencjalnych klientów. Ćwiczący bardzo często sami wskazują zdrowie jako największą motywację do odwiedzania klubu fitness. Przekonaj o tym niedowiarków! Przygotowanie organizmu na trudny jesienny i zimowy okres może okazać się najlepszą ochroną.

Jeśli masz obawy, że argument o zdrowotnych korzyściach to za mało, to masz pod ręką coś jeszcze.

Promocje, kupony, rabaty… Jakich narzędzi użyć?

Wszyscy kochamy promocje. Nic nie pomaga podjąć decyzji zakupowej tak dobrze, jak promocja. Zanim zaczniesz tworzyć akcję promocyjną, sprawdź, jakie narzędzia masz do dyspozycji. W systemie eFitness znajdziesz nieograniczone możliwości tworzenia promocji i rabatów.

Zobacz, jakie opcje masz do wyboru!

Promocje umów
Możesz tworzyć promocje umów nie tylko dla nowych klientów, ale także dla stałych klubowiczów. Wybieraj spośród różnych typów promocji jak np. rabat na wszystkie raty, rabat na wybraną ratę, na opłatę administracyjną i wielu więcej. Ustawienie automatycznego dodawania promocji znacznie ułatwi Twoją codzienną pracę. 

Obejrzyj video, by dowiedzieć się, jak utworzyć i zarządzać promocjami umów.

Kody rabatowe dla umów
Klubowicz może skorzystać z kodów rabatowych zarówno samodzielnie przez Strefę klienta oraz w przy pomocy recepcji. Ty decydujesz, jaka pula kodów jest dostępna i dla jakich karnetów są aktywne kody. Co może podlegać promocji? Zrabatować możesz np. wszystkie raty lub jedynie opłatę wpisową. System daje tu pełną dowolność – możesz łączyć rabaty i decydować czy są to zniżki kwotowe czy procentowe.

Kody mogą być losowe lub możesz dodać do nich prefiks (np. “lato” lub “Facebook”), który pozwoli na lepsze zarządzanie akcjami promocyjnymi. Udostępnij informację o kodach na kanałach social media Twojego klubu. To bardzo prosty i efektywny sposób na zdobycie zainteresowanie klientów!

Zobacz, jak utworzyć i korzystać z kodów rabatowych dla umów.

Kody rabatowe do zajęć
Ciekawą opcją są też kody rabatowe na zajęcia. Klubowicze mogą z nich skorzystać, zapisując się na zajęcia przez Strefę klienta i opłacając je metodą Pay As You Go. Pamiętaj, że kody rabatowe możesz przydzielić też na zajęcia online!

Sam decydujesz o liczbie przyznanych kodów oraz ile razy może być wykorzystany jeden kod. W każdej chwili możesz sprawdzić, ile kodów zostało wykorzystanych. To proste!

Chcesz dodać kody rabatowe do zajęć? Sprawdź, jak to zrobić.

Efektywna promocja to dobra komunikacja
Żadna promocja nie przyniesie efektu, jeśli nie zostanie dobrze zakomunikowana klientom! Skonfiguruj wysyłkę wiadomości e-mail i SMS do klientów. Czas wakacji to także świetna okazja do zawalczenia o uwagę osób, które jeszcze nigdy nie korzystały z usług klubu fitness!

Pamiętaj, że wakacje to też czas, kiedy powinieneś dobrze przemyśleć strategię na wrzesień i październik. Wtedy zainteresowanie usługami klubów zdecydowanie wzrasta – bądź gotowy i przygotuj konkurencyjną ofertę.

Jak ustawić promocję pasującą do oferty Twojego klubu? Zapisz się na doszkolenie online.

Written by
Konstancja