Wywiad z Łukaszem Balickim, CEO eFitness z okazji X-lecia firmy

CEO eFitness Łukasz Balicki z okazji X lecia firmy udzielił obszernego wywiadu portalowi Branża Fitness, dokonując podsumowania tych 10 minionych lat.

Siłę rozwoju firmy definiuje konsekwentnie realizowane od pierwszego klienta podejście CEO, stawiające w centrum działań firmy klienta i jakość jego obsługi, także w tych trudniejszych momentach. Niebagatelne są również takie aspekty jak zapewnienie bezpieczeństwa, stabilności i innowacyjności produktowej oferowanego rozwiązania oraz silny, zmotywowany i pozytywnie nastawiony do pracy zespół. To właśnie one oraz tzw. praca organiczna każdego dnia, a nie rozdmuchany marketing i rzucanie się z motyką na słońce, zapewniły firmie dużą retencję klientów oraz polecenia przynoszące nowych odbiorców usługi aż do momentu uzyskania niekwestionowanej pozycji lidera w kraju i rosnącej pozycji w naszej części Europy.

W polecanym niżej wywiadzie rzece CEO eFitness Łukasz Balicki uchylił także rąbka tajemnicy w kwestiach dotyczących szczegółów projektów prowadzonych na Polskim i zagranicznym rynku, naszkicował model biznesowy, dzięki któremu firma działa i odnosi sukcesy. Nie pominął także mniej wygodnych tematów jak podwyżki cen w branży IT i a także kosztów systemu eFitness.

Mimo tych 10 lat na karku eFitness cały czas rysuje perspektywy na przyszłość w sposób odważny i odpowiedzialny, mierząc siły na zamiary. Wg Łukasza Balickiego ważniejsze jest stopniowe zdobywanie pozycji lidera, najpierw na rodzimym rynku a dopiero później w krajach sąsiednich z jednoczesnym dbaniem o najwyższą jakość obsługi klienta. Takie skalowanie firmy, ogranicza ryzyko niepowodzeń, pozwala optymalizować koszty i sukcesywnie rozbudowywać zespół oraz budować tak ważne, silne relacje z klientami.

Cytując bohatera wywiadu „najważniejsze to nie psuć, dopiero dalej jest budować”.

Written by
Agnieszka
DO GÓRY