Czego potrzebują klubowicze? Wszystko o Strefie klienta

Na co dzień dbasz o jakość sprzętu i poziom usług w klubie. To świetnie! Jak sprawić, by doświadczenie online klubowiczów było tak samo idealne? W tym artykule krok po kroku przejdziemy ścieżkę klienta online. Sprawdzimy, jak to wygląda z perspektywy klubowicza.

Strefa klienta to miejsce, gdzie klient może zarządzać swoim kontem, w łatwy sposób zapisywać się na zajęcia i opłacać członkostwo bez angażowania obsługi klubu. To tylko podstawowe możliwości panelu, czytaj dalej, by dowiedzieć się więcej!

Sprawdźmy w kilku krokach, jakie działania może wykonać klubowicz na Strefie klienta.

Pierwszy krok: Rejestracja i logowanie
Klubowicz może przejść do Strefy klienta bezpośrednio ze strony internetowej klubu i samodzielnie wypełnić formularz z danymi niezbędnymi do rejestracji. Dzięki temu w łatwy sposób zautomatyzujesz działanie klubu. To proste! Sprawdź, jak włączyć rejestrację w Strefie klienta. Więcej informacji na temat logowania do Strefy klienta znajdziesz tutaj.

Drugi krok: Kupno karnetu przez Strefę klienta
Możliwość zakupu karnetu to jedna z podstawowych funkcji Strefy klienta. W zakładce “Kup karnet” klient ma szansę zapoznać się ze wszystkimi typami karnetów dostępnymi online w Twoim klubie. Opłata za wybrany karnet następuje przy wykorzystaniu płatności online lub płatności rekurencyjnych. Proces zakupowy to 5 czytelnych kroków, dzięki którym klubowicz wie, na jakim etapie zakupu się znajduje. Jak kupić karnet przez Strefę klienta?

Trzeci krok: Zapisy na zajęcia
Rezerwacja zajęć, czyli to, na czym najbardziej zależy Twoim klubowiczom. W Strefie klienta to tylko kilka kliknięć. Po wejściu w zakładkę “Kalendarz zajęć” i wybraniu interesujących zajęć, klubowicz zobaczy opis zajęć a także przycisk “Zapisz się”, rezerwujący miejsce na zajęciach. Użytkownik widzi także, na jakie zajęcia dokonał już rezerwacji. 

Pamiętaj, że rezerwacja zajęć to też duże ułatwienie w zarządzaniu zajęciami. W systemie dostępne są możliwości takie jak zezwolenie lub zablokowanie rezygnacji z zajęć. Tu dostępne są trzy opcje: zezwolenie na rezygnację, zezwolenie na rezygnację, ale nie później niż zdefiniowana liczba godzin przed rozpoczęciem zajęć oraz brak zezwolenia na rezygnację. Możesz także ustawić zapisy na listę rezerwową, by zwiększyć frekwencję osób na zajęciach. Zarządzanie zapisami na zajęcia może być proste – zobacz sam!

Czwarty krok: Dodatkowe możliwości Strefy klienta
Dodatkowe funkcjonalności Strefy klienta pomogą Ci znaleźć sposób na retencję i utrzymanie motywacji wśród klubowiczów. W Strefie masz dostępne opcje takie jak „Moje treningi”. Wykorzystaj zakładkę “Moje treningi”, by zwiększyć zaangażowanie ćwiczących. Użytkownik może wprowadzać tu swoje pomiary i monitorować wyniki. Trener personalny może tworzyć plany oraz cele treningowe. To świetne narzędzie do poprawy motywacji i częstszych wizyt w klubie!

Nie zapomnij też o „Aktualnościach”. Najczęściej komunikujesz się z klubowiczami za pomocą social media, jednak wiesz, jak bardzo algorytmy portali społecznościowych ograniczają widoczność postów, przez co Twoje komunikaty mogą nie docierać do wszystkich klientów. Gdy wrzucasz news do “Aktualności” w Strefie klienta i wysyłasz notyfikację push w zintegrowanej aplikacji mobilnej eFitness, możesz być pewny, że wiadomość dotrze do klubowiczów. Dodawanie komunikatów wyświetlanych w Strefie klienta to tylko kilka kliknięć.

“Aktualności” to ważny element Twojej Strefy klienta. Mogą znaleźć się tutaj informacje dotyczące okresowych promocji, klubowych wydarzeń a także powiadomienia o zmianach godzin otwarcia klubu. To dobre miejsce na powiadomienie klubowiczów o tym, że dziś każdy, kto przyjdzie do klubu, otrzyma kawę lub shake’a za free.

Twój branding, czyli pierwsze wrażenie – Strefa klienta jest jednym z pierwszych miejsc, gdzie zagląda potencjalny klient. Możesz dopasować wygląd Strefy do własnego brandingu, definiując kolory oraz dodając logo i zdjęcia. Zapewnij klientom spójne doświadczenie na każdym etapie kontaktu z klubem.

Strefa klienta to w pełni darmowa i zintegrowana z systemem eFitness funkcjonalność, która w łatwy sposób może być podpięta pod stronę Twojego klubu.

Chciałbyś polepszyć doświadczenie klubowiczów online? Masz pytania? Skorzystaj z darmowych doszkoleń online, podczas których doradzamy najlepsze rozwiązania. 

Written by
Konstancja