Kompleksowy system do zarządzania klubem fitness

Lista 13 rzeczy, które powinieneś sprawdzić przed restartem klubu

6 czerwca zbliża się wielkimi krokami. Nie zostawiaj wszystkiego na ostatnią chwilę i przygotuj się do tego wydarzenia! Specjalnie na tę okazję przygotowaliśmy dla Ciebie checklistę 13 rzeczy, o które powinieneś zadbać przed ponownym otwarciem klubu fitness. Do dzieła!

1. Działanie kontroli dostępu. Jeśli korzystasz z kontroli dostępu w Twoim obiekcie, uruchom serwer kontroli dostępu. Przejdź próbnie przez wszystkie bramki/śluzy kontroli dostępu będące w klubie. To bardzo ważne, by w dzień otwarcia wszystko działało płynnie i bez niespodzianek.

2. Proces rejestracji nowego klubowicza. Przeprowadź proces rejestracji nowego klubowicza. Przypis kartę lub odcisk palca do profilu a następnie zweryfikuj działanie czytników wejściowych.

3. Drukarka fiskalna. Pamiętaj o włączeniu aplikacji eFitness. Wykonaj testową wpłatę i wypłatę z kasy na 1 zł. Zweryfikuj, czy wydruk przechodzi przez drukarkę fiskalną. Możesz też sprzedać jakiś produkt na małą kwotę, by sprawdzić, czy paragon jest drukowany.

4. Stany magazynów. Skontroluj stany magazynów przez wykonanie inwentury. Jak uporządkować stany magazynowe i sporządzić inwenturę? Zobacz nasz tutorial.

5. Grafik zajęć i widoczność zajęć w Strefie klienta. Terminarze zajęć możesz ustawić od daty otwarcia klubu. O wszystkich możliwościach Grafiku zajęć w systemie eFitness przeczytasz tutaj.

6. Na terenie klubu. Sprawdź, czy ustawiłeś prawidłowy limit osób w klubie. W czasie narzuconych na kluby obostrzeń to szczególnie ważna funkcjonalność. Poznaj działanie zakładki „Na terenie klubu”.

7. Harmonogram obciążeń. Jeśli obciążasz karty kredytowe klubowiczów, upewnij się, czy harmonogram obciążeń jest aktywny. Wszystko o płatnościach rekurencyjnych.

8. Sprzedaż karnetów w zakładce Kup karnet. Przy edycji karnetu możesz zaznaczyć dostępność karnetu w sprzedaży internetowej od konkretnej daty, np. daty startu działania klubu.

9. Połączenie ze skrzynką mailową. Sprawdź, czy połączenie ze skrzynką mailową w systemie eFitness jest prawidłowe. Wykonaj testową wysyłkę wiadomości. Obejrzyj filmik, by zobaczyć, jak wprowadzić dane skrzynki pocztowej oraz ustawić wiadomości email i SMS.

10. Automatyczne powiadomienia. Przetestuj automatyczne powiadomienia takie jak wiadomość z hasłem do Strefy klienta. Z tego filmu dowiesz się, jak skonfigurować automatyczne powiadomienia.

11. Lista zadłużonych klubowiczów. Przejrzyj listę dłużników. Możesz wykorzystać do tego raport “Zaległości w płatnościach” wraz z podaniem terminów płatności. Wszystkie niezbędne informacje dotyczące działania raportów w systemie eFitness znajdziesz tutaj.

12. Zawieszone i zamrożone umowy. Podobnie jak w 11 punkcie, przejrzyj listę zawieszonych i zamrożonych umów członkowskich. Dzięki danym z raportów trzymasz wiedzę na temat tego, w jakiej kondycji znajduje się Twój klub.

13. Pytania? Masz pytania dotyczące działania systemu? Baza wiedzy to miejsce, gdzie znajdziesz wiele przydatnych informacji dotyczących systemu, które pomogą Ci w pracy! W razie dodatkowych pytań, zawsze możesz skontaktować się z nami poprzez system zgłoszeń Helpdesk.

Nie zapomnij także o prowadzonych przez nas webinarach – darmowych doszkoleniach online, gdzie w każdy piątek poruszamy inny temat dotyczący zarządzania klubem!

Dodatkowo, specjalnie dla Ciebie uruchomiliśmy w dniach 6-7 czerwca naszą infolinię Helpdesk.

Udało Ci się odhaczyć wszystkie punkty z listy? Wspaniale! Trzymamy kciuki za restart Twojego klubu! 🙂

Written by
Konstancja