Nowość: eFitness Status Page, czyli niezawodne działanie klubu fitness

Niezawodność i bezpieczeństwo w przypadku pracy klubu fitness to podstawa. Przy działaniu na ekosystemie eFitness to nie tylko puste słowa. Wprowadziliśmy narzędzie eFitness Status Page – dzięki niemu w każdej chwili możesz sprawdzić działanie systemu eFitness, Strefy Klienta Online i aplikacji mobilnej eFitness App!

Czym jest eFitness Status Page?

Status Page to narzędzie do monitorowania działania systemu oraz weryfikacji aktywności zasobów. Dzięki temu rozwiązaniu możesz w łatwy sposób sprawdzić, czy system działa prawidłowo, czy jest jakaś awaria albo zaplanowana przerwa w działaniu. To strona zapewniająca aktualizację statusu i wydajności eFitness w czasie rzeczywistym.

Sprawdź eFitness Status Page tutaj.

Transparentne i aktualne dane

Dzięki eFitness Status Page Ty, jako użytkownik, w łatwy sposób sprawdzisz, czy system działa prawidłowo oraz czy jest jakieś ewentualne spowolnienie.

Jak działa eFitness Status Page?

Strona ta została przygotowana w taki sposób, by klient nieposiadający specjalistycznej wiedzy mógł się odnaleźć i otrzymać informacje o statusie działania systemu.

eFitness Status Page jest podzielony na następujące sekcje:

1. Component Summary
Sekcja ta odpowiada za wyświetlenie informacji o bieżącym stanie działania systemu oraz jego dostępności.

Na górze strony wyświetlana jest informacja o tym, czy wszystkie elementy systemu działają prawidłowo. W przypadku trwającej awarii, od razu zobaczysz komunikat informujący o incydencie.

Monitorowane komponenty systemu to:

  • Strefa klienta
  • API Member
  • eFitness System (backend)

Możliwe statusy komponentów:

  • Operational – Komponent działa prawidłowo
  • Informational – Dodatkowa informacja
  • Under Maintenance – W trakcie konserwacji/Prace serwisowe
  • Degraded Performance – Obniżona wydajność
  • Partial Outage – Częściowa niedostępność
  • Major Outage – Całkowita niedostępność

2. Component Status History
To sekcja składająca się z kalendarza, który dla wszystkich komponentów (Strefa klienta, API Member i eFitness System) wyświetla informacje czy w danym dniu został odnotowany incydent.

  • Zielony status – oznacza, że w tym dniu nie wydarzyło się nic nieprawidłowego i komponent działał cały czas nieprzerwanie.
  • Zielony status z kropką – powyższa sytuacja oznacza, że tylko przez pewien moment w danym dniu wystąpiła obniżona wydajność lub niedostępność w zależności od wyświetlanego koloru (w przypadku takiego statusu istnieje możliwość kliknięcia w niego, by zweryfikować, w jakich godzinach wystąpił incydent oraz jak długo trwał).

3. Incident History
Sekcja ta odpowiada za wyświetlanie komunikatów o ewentualnych awariach lub planowanych pracach. Widoczne tutaj komunikaty tworzone są przez dział IT, który w razie potrzeby zamieści odpowiedni komunikat.

Pewność działania Twojego klubu

W każdym momencie pracy na ekosystemie eFitness (a nawet zanim zdecydujesz się skorzystać z naszych rozwiązań), otrzymujesz narzędzie z transparentną informacją o tym, jak działa system. Wiarygodność i pewność, że Twój klub działa i ma się dobrze (np. gdy system sprzedaje karnety online i dostarcza możliwość zapisów na zajęcia przez aplikację), są dla nas najważniejsze!

Written by
Konstancja
DO GÓRY