Nowości systemowe – nowe możliwości dla Twojego klubu

Sprawdź, jakie nowości pojawiły się w ostatnich miesiącach w systemie eFitness i wykorzystaj je w Twoim klubie fitness.

Aktualizacje i usprawnienia dotyczą kluczowych modułów systemu eFitness na co dzień wykorzystywanych w klubach. Do najważniejszych obszarów, w których pojawiły się nowości należą Konfiguracje systemowe, Raporty i Strefa klienta online.

Nowości dotyczą przede wszystkim automatyzacji i usprawnienia pracy obsługi klubu, rozbudowanych możliwości księgowo-finansowych oraz powiadomień.

Konfiguracja systemu
Ustawienia systemowe mają kluczowy wpływ na sprawne i zgodne z Twoim modelem biznesowym działanie klubu. Od teraz:

Raporty
Raporty w systemie eFitness dają potężne możliwości analizy kondycji Twojego klubu. Na podstawie danych możesz wyciągać wnioski i planować skuteczne działania biznesowe.

Obszerny moduł Raporty w systemie eFitness został wzbogacony o nowe raporty. Są to m.in.:

  • nowe raporty z obszaru Finanse – “Podatki”, “Przychód memoriałowo”, “Skuteczność płatności”, “Spłata zaległości”,
  • wśród raportów dotyczących danych klubowiczów nowościami są m.in. raporty “Zgody osobowe 2.0”, “Klubowicze według frekwencji” oraz “Statystyki członkostw”,
  • dodatkowo w raporcie “Klubowicze” pojawiła się nowa kolumna – “NIP firmy”, dzięki czemu możliwe jest jeszcze sprawniejsze filtrowanie danych.

Jakie możliwości dają raporty w systemie eFitness? Obejrzyj video tutorial i dowiedz się więcej!

Chcesz lepiej poznać działanie raportów w systemie eFitness?
Zapraszamy na doszkolenia online! Nasi szkoleniowcy z przyjemnością opowiedzą Ci o wszystkich możliwościach raportowania i analizowania danych za pomocą raportów eFitness.

Pamiętaj także, że jako zarządzający klubem masz możliwość otrzymywania raportów dziennych i miesięcznych na wskazany adres e-mail. To świetna opcja dla zabieganych! W wiadomości otrzymujesz najważniejsze aktualne dane dotyczące Twojego klubu – dzięki temu nigdy nie stracisz kontroli nad tym, co dzieje się w klubie! Wybierz, które powiadomienia chcesz otrzymywać. Więcej o raporcie dziennym i miesięcznym.

Klubowicze
W powiadomieniach na Profilu klubowicza pojawia się czytelna informacja o długu klienta. Dzięki temu pracownik klubu może wysłać wiadomość lub podjąć inne kroki ponaglające do szybszej spłaty zaległości. Przejdź do Bazy wiedzy, by dowiedzieć się więcej o zarządzaniu Bazą klientów i Profilem klubowicza.

Finanse
Nowością w module Finanse jest typ notatki “windykacja”. Notatka tego typu może być zamknięta tylko przez listę działań TO DO.

Dowiedz się więcej o notatkach i zadaniach CRM.

Sprzedaż
Istotną zmianą w module Sprzedaży jest możliwość skorygowania wystawionej faktury korygującej. Można bez ograniczeń tworzyć faktury korygujące do pierwotnej faktury. W pliku PDF zawsze znajdzie się odniesienie do faktury korygującej, którą korygujemy oraz do pierwotnej faktury. Co ważne, każda z faktur jest uwzględniona w ewidencji VAT i w raportach sprzedażowych. 

Nowością jest także możliwość wystawienia automatycznej faktury po wykonanej korekcie.

Więcej o zarządzaniu fakturami w systemie eFitness.

Marketing
Przyjrzyj się działaniom marketingowym w Twoim klubie przed wrześniowym startem sezonu. Możesz skorzystać przy tym z jednej z naszych nowości, czyli programu rabatowego dla wybranych zajęć w klubie.

Korzystając z płatnych zajęć, możesz udostępnić kod rabatowy na ich cenę. Możesz stworzyć określoną liczbę kodów oraz nadać im własną nazwę. Kody rabatowe dla zajęć działają przy zapisie w Strefie klienta.

Sprawdź, jak stworzyć kody rabatowe dla zajęć i z nich korzystać.

Strefa klienta online
Nowości w Grafiku zajęć w Strefie klienta online:

  • dodany został filtr “miasto”, by klubowicze mogli jeszcze sprawniej wyszukiwać interesujące ich zajęcia,
  • możliwość śledzenia procesu zakupowego w zakładce Kup karnet,
  • zalogowany klubowicz może wydrukować Grafik zajęć bezpośrednio ze Strefy klienta.

Ustawienia sieciowe
Mamy też coś nowego dla operatorów sieci klubów. W systemie pojawiła się wyszukiwarka instancji – dzięki niej istnieje możliwość wyszukania klubu i łatwego przelogowania się, korzystając z listy klubów.

Bądź na bieżąco z nowościami w systemie eFitness!
Nasza praca to stały rozwój, ulepszenia i doskonalenie usług. Wszystko po to, by Twój klub mógł działać jak najlepiej. Masz pytania dotyczące nowych funkcjonalności? Zapisz się na doszkolenia online – z chęcią wyjaśnimy sposób działanie każdej funkcji!

W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do napisania wiadomości w systemie zgłoszeń Helpdesk.

Written by
Konstancja
DO GÓRY