Sprawdź, jakie nowości pojawiły się w ostatnich miesiącach w systemie eFitness i wykorzystaj je w Twoim klubie fitness.
Aktualizacje i usprawnienia dotyczą kluczowych modułów systemu eFitness na co dzień wykorzystywanych w klubach. Do najważniejszych obszarów, w których pojawiły się nowości należą Konfiguracje systemowe, Raporty i Strefa klienta online.
Nowości dotyczą przede wszystkim automatyzacji i usprawnienia pracy obsługi klubu, rozbudowanych możliwości księgowo-finansowych oraz powiadomień.
Konfiguracja systemu
Ustawienia systemowe mają kluczowy wpływ na sprawne i zgodne z Twoim modelem biznesowym działanie klubu. Od teraz:
- możesz używać dwóch szablonów umowy – na dane osoby fizycznej lub firmy. Więcej o zarządzaniu umowami.
- w systemie pojawia się komunikat, gdy klubowicz ma aktywną umowę i chciałby znów zakupić taki sam karnet.
- w automatyzacji istnieje możliwość zablokowania wysyłki wybranej wiadomości do osób, które nie wyraziły zgody na marketing. Sprawdź, jak dodawać i zarządzać zgodami osobowymi.
- istnieje możliwość wyboru, czy adres mailowy Pracownika klubu jest wymagany przy tworzeniu profilu w systemie. Przypisany adres email pomoże przy resetowaniu hasła pracownika. Zobacz, jak ustawić wymagany adres email oraz dowiedz się, jak dodać profil pracownika (obsługi klubu, trenera lub handlowca) i nadać mu wybrane uprawnienia.
- można zablokować PESEL jako możliwość loginu do systemu,
- pojawiła się opcja utworzenia automatycznej notatki blokującej. We wszystkich typach zadań w automatyzacji, gdzie jest notatka CRM dodane zostało ustawienie, czy notatka powinna mieć priorytet i być notatką blokującą. Dowiedz się więcej o zasadach działania automatycznych notatek.
- nowością jest także wysyłający się automatycznie mail, z którego dowiesz się o kończącym się limicie wysyłanych wiadomości SMS. To znacznie pomoże Ci w rozplanowaniu akcji marketingowych. Zobacz, jak uruchomić wysyłkę SMS w Twoim klubie.
Raporty
Raporty w systemie eFitness dają potężne możliwości analizy kondycji Twojego klubu. Na podstawie danych możesz wyciągać wnioski i planować skuteczne działania biznesowe.
Obszerny moduł Raporty w systemie eFitness został wzbogacony o nowe raporty. Są to m.in.:
- nowe raporty z obszaru Finanse – “Podatki”, “Przychód memoriałowo”, “Skuteczność płatności”, “Spłata zaległości”,
- wśród raportów dotyczących danych klubowiczów nowościami są m.in. raporty “Zgody osobowe 2.0”, “Klubowicze według frekwencji” oraz “Statystyki członkostw”,
- dodatkowo w raporcie “Klubowicze” pojawiła się nowa kolumna – “NIP firmy”, dzięki czemu możliwe jest jeszcze sprawniejsze filtrowanie danych.
Jakie możliwości dają raporty w systemie eFitness? Obejrzyj video tutorial i dowiedz się więcej!
Chcesz lepiej poznać działanie raportów w systemie eFitness?
Zapraszamy na doszkolenia online! Nasi szkoleniowcy z przyjemnością opowiedzą Ci o wszystkich możliwościach raportowania i analizowania danych za pomocą raportów eFitness.
Pamiętaj także, że jako zarządzający klubem masz możliwość otrzymywania raportów dziennych i miesięcznych na wskazany adres e-mail. To świetna opcja dla zabieganych! W wiadomości otrzymujesz najważniejsze aktualne dane dotyczące Twojego klubu – dzięki temu nigdy nie stracisz kontroli nad tym, co dzieje się w klubie! Wybierz, które powiadomienia chcesz otrzymywać. Więcej o raporcie dziennym i miesięcznym.
Klubowicze
W powiadomieniach na Profilu klubowicza pojawia się czytelna informacja o długu klienta. Dzięki temu pracownik klubu może wysłać wiadomość lub podjąć inne kroki ponaglające do szybszej spłaty zaległości. Przejdź do Bazy wiedzy, by dowiedzieć się więcej o zarządzaniu Bazą klientów i Profilem klubowicza.
Finanse
Nowością w module Finanse jest typ notatki “windykacja”. Notatka tego typu może być zamknięta tylko przez listę działań TO DO.
Dowiedz się więcej o notatkach i zadaniach CRM.
Sprzedaż
Istotną zmianą w module Sprzedaży jest możliwość skorygowania wystawionej faktury korygującej. Można bez ograniczeń tworzyć faktury korygujące do pierwotnej faktury. W pliku PDF zawsze znajdzie się odniesienie do faktury korygującej, którą korygujemy oraz do pierwotnej faktury. Co ważne, każda z faktur jest uwzględniona w ewidencji VAT i w raportach sprzedażowych.
Nowością jest także możliwość wystawienia automatycznej faktury po wykonanej korekcie.
Więcej o zarządzaniu fakturami w systemie eFitness.
Marketing
Przyjrzyj się działaniom marketingowym w Twoim klubie przed wrześniowym startem sezonu. Możesz skorzystać przy tym z jednej z naszych nowości, czyli programu rabatowego dla wybranych zajęć w klubie.
Korzystając z płatnych zajęć, możesz udostępnić kod rabatowy na ich cenę. Możesz stworzyć określoną liczbę kodów oraz nadać im własną nazwę. Kody rabatowe dla zajęć działają przy zapisie w Strefie klienta.
Sprawdź, jak stworzyć kody rabatowe dla zajęć i z nich korzystać.
Strefa klienta online
Nowości w Grafiku zajęć w Strefie klienta online:
- dodany został filtr “miasto”, by klubowicze mogli jeszcze sprawniej wyszukiwać interesujące ich zajęcia,
- możliwość śledzenia procesu zakupowego w zakładce Kup karnet,
- zalogowany klubowicz może wydrukować Grafik zajęć bezpośrednio ze Strefy klienta.
Ustawienia sieciowe
Mamy też coś nowego dla operatorów sieci klubów. W systemie pojawiła się wyszukiwarka instancji – dzięki niej istnieje możliwość wyszukania klubu i łatwego przelogowania się, korzystając z listy klubów.
Bądź na bieżąco z nowościami w systemie eFitness!
Nasza praca to stały rozwój, ulepszenia i doskonalenie usług. Wszystko po to, by Twój klub mógł działać jak najlepiej. Masz pytania dotyczące nowych funkcjonalności? Zapisz się na doszkolenia online – z chęcią wyjaśnimy sposób działanie każdej funkcji!
W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do napisania wiadomości w systemie zgłoszeń Helpdesk.