Zapowiadamy kolejne nowości w systemie eFitness! Już we wrześniu w systemie pojawią się nowy Ekran wejścia i Profil klubowicza!
Klubowicze – to wokół nich toczy się życie Twojego klubu. Na co dzień praca recepcji skupia się na zarządzaniu i edycją danych klubowiczów, dodawaniem usług i karnetów, przypisywaniem notatek przypominających czy rezerwacją zajęć lub treningów. Już za chwilę wszystkie te czynności będzie można wykonywać jeszcze szybciej.
Jak w systemie eFitness zostaną usprawnione kluczowe moduły – Profil klubowicza i Ekran wejścia? Zobacz listę nowości.
Profil klubowicza
W zarządzaniu Profilem klubowicza czeka wiele znaczących ułatwień.
Zmiany funkcjonalne, które zapewnią jeszcze sprawniejsze działanie Twojej obsługi klienta:
- nowy przycisk “Dodaj notatkę”, czyli możliwość dodania notatki bezpośrednio z Profilu klubowicza,
- nowy przycisk “Dodaj karnet” – możliwość dodania karnetu bezpośrednio z Profilu klubowicza,
- dodatkowy przycisk “Dodaj zapis na zajęcia”,
- dodatkowy przycisk “Dodanie karty kredytowej/debetowej” z pola “Przypomnienia”.
Zmiany w układzie graficznym – w tym obszarze także przygotowaliśmy ulepszenia:
- czytelniejsze ikony,
- przejrzysty widok danych klubowicza,
- czytelny widok przypomnień i listy zarezerwowanych,
- nowy widok karnetów,
- nowy widok list zapisanych treningów personalnych,
- nowy widok paska menu,
- bardziej czytelne ostylowanie tekstów (nowe fonty, wielkości, wyboldowanie),
- oraz nowe style ramek z informacjami.
Dowiedz się więcej oglądając filmik w Bazie Wiedzy.
Ekran wejścia
W Ekranie wejścia również pojawią się zmiany funkcjonalne i w układzie graficznym.
Zmiany funkcjonalne w Ekranie wejścia to przede wszystkim:
- możliwość dodania notatki bezpośrednio z ekranu wejścia,
- możliwość dodania karty kredytowej/debetowej bezpośrednio z ekranu wejścia,
- dodany zostanie przycisk “Zapłać” bezpośrednio pod karnetem,
- przy posiadaniu więcej niż jednego karnetu przez klubowicza pojawi się konieczność wyboru, na który karnet chce wejść. W przypadku braku wyboru karnetu – wyświetli się pop up z informacją,
- pop up z informacją “Klient jest już w klubie” – pojawi się w momencie kliknięcia “Wejścia” na Profilu klubowicza osobie, która przebywa już w klubie.
Nie mniej ważne są zmiany w układzie graficznym. To one w dużej mierze odpowiadają za łatwość działania Twojej recepcji:
- dzięki nim Twoi pracownicy mogą sprawniej wybierać karnet – dodawanie karnetu jest najbardziej wyróżniającym się elementem w widoku Ekranu wejściowego,
- na pierwszym planie wyróżnione zostały także przypomnienia i notatki,
- dobrze widoczne są także lista zapisów i lista treningów personalnych,
- poprawiony został widok usług przypisanych do karnetu,
- notatki zostały graficznie rozróżnione od przypomnień.
Dowiedz się więcej oglądając filmik w Bazie Wiedzy.
Ekran wejścia i Profil klubowicza to jedne z najważniejszych elementów codziennej pracy klubu. Wszystko po to, by Twój klub mógł działać jeszcze lepiej i jeszcze wydajniej.
Masz pytania dotyczące nowości? Zachęcamy do napisania wiadomości w systemie zgłoszeń Helpdesk.
Zapraszamy także na darmowe doszkolenia online! Podczas webinaru z chęcią wyjaśnimy sposób działanie każdej funkcji! Zapisz się na doszkolenie.