Nowości w eFitness! Jeszcze łatwiejsze działania na Profilu klubowicza

Zapowiadamy kolejne nowości w systemie eFitness! Już we wrześniu w systemie pojawią się nowy Ekran wejścia i Profil klubowicza!

Klubowicze – to wokół nich toczy się życie Twojego klubu. Na co dzień praca recepcji skupia się na zarządzaniu i edycją danych klubowiczów, dodawaniem usług i karnetów, przypisywaniem notatek przypominających czy rezerwacją zajęć lub treningów. Już za chwilę wszystkie te czynności będzie można wykonywać jeszcze szybciej.

Jak w systemie eFitness zostaną usprawnione kluczowe moduły – Profil klubowicza i Ekran wejścia? Zobacz listę nowości.

Profil klubowicza

W zarządzaniu Profilem klubowicza czeka wiele znaczących ułatwień.

Zmiany funkcjonalne, które zapewnią jeszcze sprawniejsze działanie Twojej obsługi klienta:

  • nowy przycisk “Dodaj notatkę”, czyli możliwość dodania notatki bezpośrednio z Profilu klubowicza,
  • nowy przycisk “Dodaj karnet” – możliwość dodania karnetu bezpośrednio z Profilu klubowicza,
  • dodatkowy przycisk “Dodaj zapis na zajęcia”,
  • dodatkowy przycisk “Dodanie karty kredytowej/debetowej” z pola “Przypomnienia”.

Zmiany w układzie graficznym – w tym obszarze także przygotowaliśmy ulepszenia:

  • czytelniejsze ikony,
  • przejrzysty widok danych klubowicza,
  • czytelny widok przypomnień i listy zarezerwowanych,
  • nowy widok karnetów,
  • nowy widok list zapisanych treningów personalnych,
  • nowy widok paska menu,
  • bardziej czytelne ostylowanie tekstów (nowe fonty, wielkości, wyboldowanie),
  • oraz nowe style ramek z informacjami.

Dowiedz się więcej oglądając filmik w Bazie Wiedzy.

Ekran wejścia

W Ekranie wejścia również pojawią się zmiany funkcjonalne i w układzie graficznym.

Zmiany funkcjonalne w Ekranie wejścia to przede wszystkim:

  • możliwość dodania notatki bezpośrednio z ekranu wejścia,
  • możliwość dodania karty kredytowej/debetowej bezpośrednio z ekranu wejścia,
  • dodany zostanie przycisk “Zapłać” bezpośrednio pod karnetem,
  • przy posiadaniu więcej niż jednego karnetu przez klubowicza pojawi się konieczność wyboru, na który karnet chce wejść. W przypadku braku wyboru karnetu – wyświetli się pop up z informacją,
  • pop up z informacją “Klient jest już w klubie” – pojawi się w momencie kliknięcia “Wejścia” na Profilu klubowicza osobie, która przebywa już w klubie.

Nie mniej ważne są zmiany w układzie graficznym. To one w dużej mierze odpowiadają za łatwość działania Twojej recepcji:

  • dzięki nim Twoi pracownicy mogą sprawniej wybierać karnet – dodawanie karnetu jest najbardziej wyróżniającym się elementem w widoku Ekranu wejściowego,
  • na pierwszym planie wyróżnione zostały także przypomnienia i notatki,
  • dobrze widoczne są także lista zapisów i lista treningów personalnych,
  • poprawiony został widok usług przypisanych do karnetu,
  • notatki zostały graficznie rozróżnione od przypomnień.

Dowiedz się więcej oglądając filmik w Bazie Wiedzy.

Ekran wejścia i Profil klubowicza to jedne z najważniejszych elementów codziennej pracy klubu. Wszystko po to, by Twój klub mógł działać jeszcze lepiej i jeszcze wydajniej.

Masz pytania dotyczące nowości? Zachęcamy do napisania wiadomości w systemie zgłoszeń Helpdesk.

Zapraszamy także na darmowe doszkolenia online! Podczas webinaru z chęcią wyjaśnimy sposób działanie każdej funkcji! Zapisz się na doszkolenie.

Written by
Konstancja
DO GÓRY