Logo
Testuj za darmo

Skontaktuj się z nami

    Jaki jest profil Twojej działalności?

    Jak skutecznie przeprowadzić onboarding pracownika klubu fitness?

    webmetric

    min czytania

    Pobierz ebook o zarządzaniu klubem

    Zapisz się do newsletera

    Jako właściciel klubu fitness na pewno nie raz zastanawiałeś się, jak skutecznie wdrożyć nowego pracownika. Jak możesz usprawnić ten proces?

    Masz mnóstwo obowiązków – to pewne. Jednak nie można dopuścić do sytuacji, gdy nowy pracownik zostanie bez wsparcia. Dbanie o relacje z klubowiczami i sprawne działanie klubu to spore wyzwanie!

    To naturalne, że nowy pracownik ma mnóstwo pytań i wątpliwości. Zadbaj o to, aby nowa osoba była dobrze poinformowana i przygotowana na każdą sytuację, która może spotkać ją w klubie. Od Ciebie zależy, jak szybko zaaklimatyzuje się i z przyjemnością będzie wykonywać nowe obowiązki.

    Jaką pomoc w procesie onboardingu dostajesz od eFitness?

    Znajomość systemu do zarządzania klubem fitness w pracy managera lub pracownika recepcji to podstawa. Swobodne poruszanie się po systemie i sprawne wykonywanie powierzonych zadań będzie miało pozytywny wpływ na pewność pracownika i, co za tym idzie – funkcjonowanie Twojego klubu.

    Co pomoże we właściwym wdrożeniu? Udostępnij nowemu pracownikowi odpowiednie rozwiązania technologiczne i szkolenia.

    Sprawdź, na jakich etapach eFitness może wesprzeć sprawny onboarding pracownika klubu fitness:

    • Doszkolenia

    Doszkolenia to cykl spotkań online doskonale znanych użytkownikom systemu eFitness. Specjalnie z myślą o nowych pracownikach klubów stworzyliśmy nową kategorię webinarów – doszkolenia BASIC.

    Dzięki udziałowi w webinarach Twój pracownik będzie pewniej pracował na systemie i sprawniej wykonywał swoje obowiązki w klubie.

    Zapisy na doszkolenia online

    To świetna okazja, by przećwiczyć najczęstsze scenariusze pracy na systemie, np. dodanie nowego profilu klubowicza lub sprzedaż produktów na barze. W najbliższym czasie zapraszamy na doszkolenie: “BASIC – jak korzystać z CRM jako pracownik obsługi klubu? Zadbaj o relację z klientem!”

    Świetną opcją dla osób zaczynających pracę na systemie są także sesje warsztatowe. Podczas tego typu spotkań online uczestnicy krok po kroku, wspólnie ze szkoleniowcem wykonują zadania dotyczące np. Raportów kasowych i zarządzanie kasą w praktyce. Już niedługo odbędzie się szkolenie online na temat: “Tworzenie karnetów i dodawanie ich do Profili klubowiczów – sesja warsztatowa” – daj o nim znać pracownikom!

    • Baza wiedzy

    To kolejny ważny element w procesie adaptacji pracownika. Nowy pracownik w Bazie wiedzy eFitness znajdzie odpowiedzi na pytania dotyczące jego codziennych obowiązków w pracy na systemie do zarządzania klubem.

    Baza wiedzy z pewnością ułatwi nowej osobie pierwsze tygodnie pracy. Z łatwością odnajdzie tu odpowiedzi na nurtujące pytania, bez potrzeby zgłaszania ich co chwilę do Ciebie lub współpracowników. We wdrożeniu na pewno pomoże zapoznanie się z informacjami o najważniejszych modułach systemu, które wykorzystywane są w Twoim klubie (np. Kup karnet lub Sprzedaż barowa).

    Dostęp do platformy, która podpowie, jak korzystać z systemu to nieoceniona pomoc przy wdrożeniu nowego pracownika!

    Sukcesem wszystkich działań jest oczywiście dobry plan.

    Dlatego warto szczegółowo przemyśleć proces onboardingu i zadbać o nową osobę na podkładzie. Pamiętaj, że masz pod ręką przydatne narzędzia.

    Powodzenia!

    WYPRÓBUJ EFITNESS APP

    Sprawdź, w jaki sposób aplikacja eFitness App pomoże Ci w kontakcie z klubowiczami

    Jeśli jeszcze nie korzystasz z aplikacji w swoim klubie, koniecznie przetestuj. Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.

    Wypróbuj

    za darmo przez 1 miesiąc