Często zadawane pytania

System eFitness to wielowymiarowe narzędzie. Znajdź odpowiedzi na nurtujące pytania lub skontaktuj się z nami

Dowiedz się więcej

System

Zdecydowanie nie. System eFitness jest dostępny online (w chmurze) i nie trzeba go instalować. Każdy Klient posiada własną instancję oraz dane dostępowe.

System eFitness jest dostępny na każdym urządzeniu, które posiada dostęp do internetu tzn. komputer stacjonarny, laptop, tablet czy smartfon, niezależnie od systemu operacyjnego (iOS czy Android). Nie ma ograniczeń stanowisk ani osób korzystających z systemu.

Dostępna jest jedna wersja dla wszystkich klientów. Dodatkowe funkcje przygotowywane dla szczególnych potrzeb klientów, są dostępne jedynie dla osób zamawiających.

System eFitness jest kompatybilny z drukarkami fiskalnymi Posnet (rekomendowane), Emar oraz Novitus dla rynku polskiego oraz dla ich odpowiedników w krajach zagranicznych.

Pierwszym etapem jest szkolenie z obsługi systemu eFitness, przygotowane z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb Klienta. Szkolenie trwa zazwyczaj cały dzień roboczy. W kolejnym kroku, następuje konfiguracja systemu oraz włączenie Strefy Klienta Online. Jeśli jest taka potrzeba, zostają podłączone drukarki fiskalne i elementy kontroli dostępu. Klient otrzymuje również pomoc w procesie uruchamiania płatności online. Przez cały czas trwania wdrożenia, Klient może liczyć na wsparcie opiekuna. Lista ważnych elementów na początku pracy z systemem znajduje się w Bazie Wiedzy . Jeśli zaistnieje potrzeba importu danych do systemu eFitness, zapewnione zostaje pełne wsparcie podczas tego procesu. Jeśli chcesz wiedzieć więcej jak wygląda migracja do systemu eFitness, czytaj tutaj.

Oczywiście. Migracja danych z innego systemu do systemu eFitness jest standardową procedurą. Jest możliwość importu bardzo wielu danych, w zależności od potrzeb Klienta. Dział Helpdesk zapewnia wsparcie w tym procesie oraz udziela wszelkich informacji niezbędnych do sprawnego przeprowadzenia importu. Jeśli chcesz wiedzieć więcej jak wygląda migracja danych, przeczytaj tutaj.

Obsługa klienta

Dla nowych klientów prowadzone są szkolenia z obsługi systemu, uwzględniające indywidualne potrzeby i specyfikę klubu. Dla obecnych klientów organizowane są bezpłatne webinary w każdy piątek. Dodatkowo, zachęcamy do korzystania z Bazy Wiedzy, która zawiera instrukcje i video tutoriale.

Jeśli szukasz konkretnej odpowiedzi, skorzystaj z Bazy Wiedzy . Znajduje się tam wiele instrukcji i video tutoriali, Możliwe jest wyszukiwanie odpowiednich treści za pomocą słów kluczowych. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, zachęcamy do kontaktu z Działem Helpdesk za pomocą Systemu Zgłoszeń w Systemie eFitness (ikona znaku zapytania w górnym menu po prawej stronie).

Nowości w systemie znajdują się w komunikatach w Systemie eFitness (ikona dzwonka w górnym menu po prawej stronie), w Bazie Wiedzy (zakładka Nowości) oraz na blogu. Wysyłane są również wiadomości e-mail z informacjami dotyczącymi wprowadzanych nowości w systemie. Jeśli chciałbyś otrzymywać od nas wiadomości, zapisz się na newsletter (na dole strony).

Szkolenia nowych klientów oraz treści w Bazie Wiedzy są w języku polskim lub angielskim. Webinary online odbywają się jedynie w języku polskim.

Płatności

Za system eFitness jest pobierana opłata miesięczna (abonament). Cena abonamentu zależy od ilości aktywnych użytkowników. Dodatkowo płatne są elementy kontroli dostępu, karty, aplikacja mobilna oraz smsy wysyłane za pośrednictwem systemu do klubowiczów.

W miesięcznym abonamencie jest nieograniczony dostęp do systemu eFitness ze wszyskich urządzeń podłączonych do internetu, dla dowolnej ilości użytkowników, dostęp do bazy wiedzy, wsparcie Działu Helpdesk oraz bezpłatne doszkolenia w każdy piątek.

Aplikacja mobilna jest bezpłatna dla klubowiczów. Jednak, aby klubowicze mogli z niej skorzystać, klub powinien taką aplikację mieć włączoną. Dostęp do aplikacji jest rozliczany w abonamencie miesięcznym. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o aplikacji mobilnej czytaj tutaj.

Elementy kontroli dostępu są wyceniane indywidualnie wg potrzeb klientów. Karty zbliżeniowe można zamówić bezpośrednio u opiekunów klienta, a cena zależy od rodzaju kart.