Logo
Testuj za darmo

Skontaktuj się z nami

    Jaki jest profil Twojej działalności?

    Przypomnienie zasad bezpieczeństwa w 5 krokach

    webmetric

    min czytania

    Pobierz ebook o zarządzaniu klubem

    Zapisz się do newsletera

    Postęp technologiczny sprawił, że bezpieczeństwo w sieci jest mocno chronione z wykorzystaniem coraz to nowszych metod i sposobów. Czy to znaczy, że możemy spać spokojnie?

    Niestety nie do końca. Nadal słyszymy o przypadkach, kiedy dane wpadają w niepowołane ręce lub ktoś wkradł się bezprawnie do kont lub systemów. Jak temu zaradzić i się przed tym zabezpieczyć? Co Ty możesz zrobić, aby jeszcze lepiej chronić ważne informacje? Przedstawiamy krótki poradnik, który może w tym pomóc!

    1. Wybieraj sprawdzonych dostawców i nie bój się pytać 
      Jeśli korzystasz z narzędzi dostępnych online, sprawdź w jaki sposób są przechowywane Twoje dane. Takie informacje nie powinny być ukrywane.
      W systemie eFitness korzystamy z najnowszej technologii Microsoft Azure, a ty możesz mieć pewność, że wszystkie dane są chronione z wykorzystaniem zasad bezpieczeństwa na najwyższym poziomie.
    2. Zmieniaj hasła dostępu regularnie – system eFitness Ci o tym przypomina!
      Nie bagatelizuj tych przypomnień i pamiętaj, aby nie używać tego samego hasła we wszystkich miejscach w sieci! Możesz zmienić też hasło w każdym momencie, wchodząc do Edycji profilu.
    3. Zakładka RODO w systemie – czy z niej korzystasz?
      Odpowiednie ustawienia w zakładce RODO, umożliwią Ci automatyczne usuwanie danych klientów po określonym czasie. Możesz też ustalić jakie dane chcesz anonimizować, czy mają być to dane osobowe czy finansowe. Więcej tutaj.
    4. Uprawnienia dla pracowników – kto co może?
      Każdemu pracownikowi warto wybrać funkcje systemu, które są niezbędne do pracy oraz do jakich informacji może mieć dostęp. W systemie eFitness masz bardzo dużo możliwości w kwestii uprawnień, nie bój się z nich korzystać.
      Tutaj możesz dowiedzieć się więcej w video tutorialu.
    5. Blokowanie dostępu do systemu
      Pamiętaj, aby zablokować pracownikowi możliwość logowania się do systemu, jeśli już nie pracuje w Twoim klubie. Możesz to prosto wykonać, korzystając z opcji suwaka przy profilu pracownika “Zatwierdzony” na NIE. Sama zmiana hasła może nie wystarczyć, gdyż jest możliwość jego przywrócenia.

    Jeśli masz pytania na temat bezpieczeństwa w eFitness – zapraszamy na nasze doszkolenia. Prowadzimy sesje Q&A, podczas których rozwiejemy Twoje wątpliwości.

    WYPRÓBUJ EFITNESS APP

    Sprawdź, w jaki sposób aplikacja eFitness App pomoże Ci w kontakcie z klubowiczami

    Jeśli jeszcze nie korzystasz z aplikacji w swoim klubie, koniecznie przetestuj. Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.

    Wypróbuj

    za darmo przez 1 miesiąc