aplikacja mobilna dla klubu fitness

Nowości w aplikacji mobilnej

Z radością informujemy, że właśnie wprowadziliśmy zmiany i dodatkowe funkcje w aplikacji eFitness App. Cieszymy się, że coraz więcej klubów, a co za tym idzie, klubowiczów, korzysta z możliwości naszej aplikacji. Czytaj dalej i dowiedz się, jakie zmiany przygotowaliśmy dla Ciebie. 

Logo klubu i logowanie klubowicza

Dostosowaliśmy okienko z logotypem klubu w taki sposób, aby zawsze prezentowało się doskonale, niezależnie od jego oryginalnego kształtu i wyglądu.

Dodatkowo, logowanie do aplikacji jest rejestrowane na profilu klubowicza, dzięki czemu otrzymujemy jeszcze więcej informacji o aktywności klubowiczów. 

Zakup karnetu 

Podczas zakupu karnetu wyświetlane są informacje podobnie jak w Strefie Klienta Online czyli zgody osobowe i inne jak np. opłata wpisowa. Dodatkowo, są też dostępne płatności przez Przelewy24. W widoku rat i opłat, widoczne są teraz wszystkie raty obecne, przeszłe, przyszłe, opłacone i nieopłacone. 

Kalendarz

  • zmiana instruktora jest oznaczona na widoku kalendarza
  • dodaliśmy filtry wyszukiwania : po typie zajęć, po instruktorze, po nazwie i według zakresu czasowego
  • dodaliśmy kolory zajęć w pasku po lewej stronie zgodnie z kolorami w typach zajęć
  • dodaliśmy również informacje o spalonych kaloriach zgodnie z informacją jaka znajduje się w typach zajęć

Dark mode jest włączany automatycznie jeśli telefon jest w takim trybie. 

Jeśli masz pytania lub chcesz wiedzieć więcej o aplikacji, odwiedź  Bazę Wiedzy, zapisz się na bezpłatne doszkolenie lub skontaktuj się z nami przez System Zgłoszeń. 

 

Written by
Asia Balicka
DO GÓRY