Obsługa klienta w 2021 – podsumowanie eFitness

Liczby mają znaczenie, wie o tym każdy biznes, dlatego w eFitness postanowiliśmy się im przyjrzeć. A początek roku to dobry czas na podsumowania!

Zawsze podkreślaliśmy, jak ważny jest dla nas kontakt z klientami i rozwój ich biznesu – to nie są tylko puste słowa, a liczby są tego najlepszym dowodem. 

Jest parę liczb, którymi chcielibyśmy się z Wami podzielić.

Nasza Obsługa klienta w 2021:

🔹 1.260
To liczba godzin szkoleń z systemu, które przeprowadzili w tym roku nasi szkoleniowcy.

🔹 17.700
Nasz dział Helpdesk odpowiedział na tyle połączeń telefonicznych. Jesteśmy dla Ciebie zawsze wtedy, gdy tego potrzebujesz!

🔹 350
Liczba publikacji artykułów i video tutoriali, które opublikowaliśmy w naszej Bazie Wiedzy. Wiedza o nawet najbardziej zaawansowanych funkcjach systemu jest zawsze w zasięgu ręki dla wszystkich użytkowników! 

Te liczby robią wrażenie, prawda? Jesteśmy pewni, że 2022 będzie tak samo imponujący!

Jeśli jeszcze nie mieliście okazji odwiedzić naszej Bazy wiedzy lub wziąć udziału w darmowych doszkoleniach online – teraz jest ten moment, zapraszamy!

Zawsze jesteśmy blisko właścicieli i pracowników klubów i… w 2022 roku nie zamierzamy tego zmieniać! 💪

Written by
Konstancja
DO GÓRY