Liczby mają znaczenie, wie o tym każdy biznes, dlatego w eFitness postanowiliśmy się im przyjrzeć. A początek roku to dobry czas na podsumowania!
Zawsze podkreślaliśmy, jak ważny jest dla nas kontakt z klientami i rozwój ich biznesu – to nie są tylko puste słowa, a liczby są tego najlepszym dowodem.
Jest parę liczb, którymi chcielibyśmy się z Wami podzielić.
Nasza Obsługa klienta w 2021:
🔹 1.260
To liczba godzin szkoleń z systemu, które przeprowadzili w tym roku nasi szkoleniowcy.
🔹 17.700
Nasz dział Helpdesk odpowiedział na tyle połączeń telefonicznych. Jesteśmy dla Ciebie zawsze wtedy, gdy tego potrzebujesz!
🔹 350
Liczba publikacji artykułów i video tutoriali, które opublikowaliśmy w naszej Bazie Wiedzy. Wiedza o nawet najbardziej zaawansowanych funkcjach systemu jest zawsze w zasięgu ręki dla wszystkich użytkowników!
Te liczby robią wrażenie, prawda? Jesteśmy pewni, że 2022 będzie tak samo imponujący!
Jeśli jeszcze nie mieliście okazji odwiedzić naszej Bazy wiedzy lub wziąć udziału w darmowych doszkoleniach online – teraz jest ten moment, zapraszamy!
Zawsze jesteśmy blisko właścicieli i pracowników klubów i… w 2022 roku nie zamierzamy tego zmieniać! 💪