Świąteczna promocja w klubie fitness – jak ją przygotować?

Przed nami najbardziej gorący czas sprzedażowy. To też ostatni moment, by zaplanować działania promocyjne klubu fitness. W przedświątecznych akcjach nie zapomnij o możliwościach, jakie daje Ci oprogramowanie, którego używasz do zarządzania klubem!

To czy i na jaki wariant promocji przedświątecznej się zdecydujesz, zależy od przyjętej przez Twój klub szerszej strategii marki. W tym artykule opowiemy o dwóch sprawdzonych sposobach promocji na święta.

W systemie eFitness masz możesz skorzystać z kilku modeli promocji. Są to m.in. vouchery prezentowe, kody rabatowe a także promocje umów i schemat progowy cen. W planowaniu przedświątecznych akcji powinny zainteresować Cię najbardziej dwie pierwsze opcje.


Chcesz przećwiczyć tworzenie voucherów i kodów rabatowych? Zapraszamy na darmowe doszkolenie online. Podczas webinaru “Vouchery prezentowe i kody rabatowe – stwórz kody na Mikołajki” poznasz najważniejsze opcje tworzenia promocji w systemie eFitness! Zapisz się na doszkolenie!

Vouchery prezentowe

Święta to idealny czas, by zadbać o bliskich. Wiedzą o tym także Twoi klienci. Coraz więcej osób ma świadomość, jak ważna w profilaktyce zdrowotnej jest aktywność fizyczna. Karnet do klubu fitness czy szkoły jogi, więc jest idealnym pomysłem na prezent!

Stwórz voucher na wybrany karnet, dzięki czemu klubowicz będzie mógł go zakupić jako prezent dla bliskiej osoby. W systemie możesz m.in. ustawić daty aktywności kodu rabatowego widocznego na voucherze oraz na które karnety z listy działa kod rabatowy. Możesz szczegółowo określić co ma zostać zrabatowane – np. wszystkie raty lub jedynie opłata wpisowa. Następnie wybierasz czy rabat ma być kwotowy czy procentowy.

Wszyscy lubimy wygodę. Idealnie, jeśli voucher można kupić przez internet! Pamiętaj, że w systemie eFitness istnieje możliwość ustawienia zakupu vouchera prezentowego w Strefie klienta online. By aktywować tę funkcję, włącz możliwość zakupu prezentu w Strefie klienta – sprawdź, jak to zrobić tutaj. Od teraz klubowicz sam przez internet może zakupić karnet w formie prezentu! W tym celu klubowicz przechodzi do zakładki “Kup prezent” w Strefie klienta i wybiera interesujący go prezent. Po realizacji zakupu (zakup prezentu jest możliwy wyłącznie za pomocą płatności jednorazowych online przez Przelewy24), na podany adres e-mail automatycznie wysyłany jest kod rabatowy przypisany do vouchera.

To proste, prawda? Tutaj sprawdzisz, jak krok po kroku przygotować vouchery prezentowe.

Kody rabatowe

Większość z nas lubi obniżki cen i chętnie z nich korzysta. Może to być także dobry moment na podjęcie decyzji o zakupie karnetu do klubu fitness w promocyjnej ofercie.

W eFitness, podobnie jak w przypadku voucherów prezentowych, mamy możliwość tworzenia kodów rabatowych w wielu konfiguracjach. Ustalić m.in. w jakim zakresie czasowym kod rabatowy jest aktywny oraz dla których karnetów zadziała kod rabatowy. Możesz także określić typ rabatu, czyli co ma podlegać promocji, np. wszystkie raty lub tylko opłata wpisowa – typy rabatów mogą się łączyć. Pamiętaj też, że rabat, który przydzielasz może być kwotowy lub procentowy. Klubowicz może wykorzystać kod rabatowy w Strefie klienta jak i w klubie.

Dodatkowo możesz np. ograniczyć, by kod był możliwy do wykorzystania określoną liczbę razy, a następnie udostępnić go w Twoich social mediach, dzięki czemu masz pewność, ile osób skorzysta z rabatu.

Tutaj przeczytasz pełną instrukcję, jak stworzyć i korzystać z kodów rabatowych dla umowy.

Pamiętaj, że żadna promocja nie przyniesie efektu, jeśli nie będzie dobrze nagłośniona. Wykorzystaj wszystkie kanały, jakimi dysponuje Twój klub – od social media po bezpośrednie wiadomości do klubowiczów i potencjalnych klientów znajdujących się w Twojej bazie. Wykorzystaj do tego wysyłkę wiadomości email i SMS, które łatwo przygotujesz w systemie eFitness. Powodzenia!

Written by
Konstancja
DO GÓRY