Druga połowa roku jak zawsze była intensywna! Ostatnie pół roku to czas bardzo konkretnych usprawnień w systemie, nad którymi pracowaliśmy, słuchając potrzeb klubów. Z tych rozmów i zgłoszeń wyłoniło się kilka kluczowych zmian – wszystkie już dostępne, gotowe do użycia i realnie wpływające na bezpieczeństwo, administrację, sprzedaż oraz zarządzanie klubową ofertą.
Sprawdź, podsumowanie tego, co pojawiło się w eFitness w ostatnim półroczu:
1. Bezpieczeństwo i administracja danych
Dwuetapowa weryfikacja danych kontaktowych klubowiczów – większa pewność, mniej błędów
Baza danych to podstawa działania klubu fitness. Ważne, by wyeliminować z niej ryzyko błędnych numerów telefonów, literówki w e-mailach czy nieaktualne dane – bo każdy źle wpisany znak może oznaczać stracony kontakt do klienta.
Dlatego wprowadziliśmy dwuetapową weryfikację danych kontaktowych – funkcję, dzięki której masz pewność, że w bazie znajdują się potwierdzone informacje.
W praktyce oznacza to koniec z błędnymi numerami telefonów i mailami, skuteczniejsze kampanie marketingowe oraz bezpieczniejszy dostęp do aplikacji.
Szyfrowanie załączników hasłem – sposób na pełniejszą ochronę dokumentów
Dodaliśmy możliwość szyfrowania załączników do umów automatycznych (takich jak umowy czy faktury) hasłem (używany jest numer telefonu klubowicza).
Chcesz zadbać o politykę bezpieczeństwa? Napisz do nas, by włączyć tę opcję w Twoim klubie!
Nowy, wygodny proces resetowania hasła
Dużo pracy wykonaliśmy również w obszarze logowania i odzyskiwania dostępu przez klubowiczów. Nowy sposób resetowania hasła jest bezpieczniejszy i bardziej intuicyjny!
Po wybraniu nowego szablonu, link do zmiany hasła będzie automatycznie wysyłany na adres e-mail klubowicza – bez potrzeby ręcznego ustawiania hasła. Sprawdź szablony w systemie eFitness i dostosuj do swoich potrzeb!
2. Sprzedaż barowa i dokumenty
Dodatkowe pole na fakturze – większa elastyczność!
Masz więcej informacji, które chcesz umieścić na fakturach? Teraz to możliwe!
Dodaliśmy nowe pole w danych sprzedawcy, dzięki któremu łatwiej dopasujesz wygląd faktury do potrzeb Twojego klubu. Możesz wpisać dodatkowe dane, np. numer konta, adres e-mail do kontaktu, numer BDO czy inne ważne informacje dla klubowiczów.
Prosta rzecz, ale realnie wpływająca na codzienną pracę recepcji i bardziej profesjonalny wygląd dokumentów.
3. Usprawnienia w karnetach i ofercie klubowej
Planowanie promocji – data dostępności karnetu i zgód osobowych
Planujesz akcję promocyjną lub specjalną ofertę? Teraz możesz ją zautomatyzować!
Dzięki nowej funkcji ustawisz dokładną datę i godziny dostępności karnetu oraz datę startu zgód osobowych. Twój karnet pojawi się w ofercie automatycznie o wybranej porze, bez konieczności ręcznego uruchamiania.
To idealne rozwiązanie dla promocji czasowych i ofert limitowanych! Dzięki niemu łatwiej zaplanujesz kampanie marketingowe typu „Tylko do północy”, „Premiera o 8:00” czy „Black Week”.
Rezygnacja z automatycznego przedłużania w karnetach wejściowych
Jeśli korzystasz z automatycznego odnawiania karnetów, mamy dobrą wiadomość!
Od teraz Twoi klubowicze mogą zrezygnować z automatycznego przedłużenia także w przypadku karnetów typu „wejściowy”. Oznacza to większą kontrolę nad ofertą, odciąża recepcję i daje większą wygodę Twoim klubowiczom.
Dodatkowy box z KPI w raporcie Frekwencja!
Wprowadziliśmy ulepszenie, które usprawni Twoją codzienną pracę z raportami. W raporcie Frekwencja pojawił się nowy box, który automatycznie zlicza liczbę zajęć.
Dzięki temu nie ma już potrzeby pobierania pliku i samodzielnego liczenia zajęć, a managerowie mogą szybciej analizować obłożenie grafików. Raportowanie staje się prostsze i bardziej przejrzyste!
Za nami sporo usprawnień, ale przed nami… jeszcze więcej!
Ostatnie pół roku było u nas naprawdę pracowite – i właśnie tak lubimy działać. Każda z nowych funkcji powstała z myślą o tym, żeby ułatwić codzienność wszystkim, którzy na co dzień ogarniają życie klubów fitness: właścicielom, managerom i recepcji.
W branży fitness nie ma miejsca na chaos. Wszystkie zmiany, od weryfikacji danych klubowiczów, aż po bardziej elastyczne ustawienia karnetów, mają jeden cel: dać Wam więcej spokoju i oszczędzić pracy „na piechotę”.
Pracujemy nad kolejnymi funkcjami, które pojawią się w systemie w najbliższych miesiącach. Dopiero się rozkręcamy. 🏋️♂️🔥
Chcesz lepiej poznać wszystkie ostatnie nowości? Zajrzyj do komunikatów w systemie. A jeśli masz jakiekolwiek pytania – skontaktuj się z nami przez LiveChat lub System Zgłoszeń. Jesteśmy tu, żeby pomóc!