Logo
Testuj za darmo

Skontaktuj się z nami

    Jaki jest profil Twojej działalności?

    Nowości i aktualizacje – ostatnie pół roku rozwoju w systemie eFitness

    webmetric

    min czytania

    Pobierz ebook o zarządzaniu klubem

    Zapisz się do newsletera

    Dzięki zaangażowaniu naszego zespołu, możemy podsumować ostatnie 6 miesięcy szeregiem nowości i aktualizacji w systemie eFitness! Poniżej przedstawiliśmy te najbardziej kluczowe, zachęcamy do lektury!

    Przy tej okazji dziękujemy też za Wasze sugestie, które pomogły nam wprowadzić te zmiany. Mamy nadzieję, że nowe funkcje i usprawnienia sprawią, że zarządzanie klubem będzie jeszcze efektywniejsze.

    Aktualizacje i nowości w aplikacji mobilnej eFitness App

    Te zmiany wzbudziły zdecydowanie najwięcej emocji! Na początku nowości w aplikacji przysporzyły nieco wyzwań, ale dzięki naszym zdecydowanym działaniom i Waszemu zrozumieniu udało się szybko opanować sytuację!

    Nowe rozwiązania w eFitness App to przede wszystkim:

    • eFitness Stories – czyli najbardziej gorąca nowość w apce! Wprowadziliśmy możliwość dodawania zdjęć w stylu Stories, które tak uwielbiają użytkownicy mediów społecznościowych. Teraz możecie dzielić się życiem klubu i najświeższymi ofertami za pomocą storiesów! Dodawanie zdjęć w Stories, może zmotywować klubowiczów do aktywności i wizyty w klubie!
    • Zarządzanie karnetem / Zakup karnetu – dostęp do zarządzania karnetem jest teraz dużo szybszy! Skrót na Stronie głównej aplikacji umożliwia szybkie zakupy i zarządzanie karnetem.
    • Widoczność przyszłych rezerwacji – klubowicze mogą szybko zobaczyć przyszłe rezerwacje bezpośrednio na Stronie głównej aplikacji, co ułatwi planowanie i sprawi, że nie zapomną o nadchodzących zajęciach!
    • Zdjęcie użytkownika – klubowicze jak i instruktorzy mogą dodać swoje zdjęcie do Profilu, aby jeszcze bardziej spersonalizować swoje doświadczenie.
    • Lepsze wyświetlanie powiadomień Push – liczba nieprzeczytanych powiadomień Push jest widoczna na głównym widoku profilu. Dodatkowo na dole aplikacji pojawia się czerwony pasek z informacją, gdy klubowicz nie ma przypisanej karty lub jest z nią problem.
    • Udoskonaliliśmy QR kod, by był bardziej czytelny i łatwy w użyciu, dzięki automatycznemu rozjaśnieniu ekranu przy skanowaniu kodu. Teraz skanowanie kodów jest jeszcze szybsze i prostsze!

    A do tego przygotowaliśmy kilka istotnych aktualizacji wizualnych, dzięki którym apka Waszego klubu może wyglądać jeszcze lepiej:

    • Na głównym widoku aplikacji dodaliśmy listę instruktorów. Zachęcamy do dodawania zdjęć instruktorów, aby oferta Waszego klubu wyglądała dla użytkowników aplikacji jeszcze atrakcyjniej!
    • Dane kontaktowe klubu – dane Waszego klubu: telefon, email, strona www oraz adres na mapie pobierane są z danych w systemie, jeśli nie są widoczne w aplikacji, zachęcamy do ich uzupełnienia.

    Dodatkowe zmiany w aplikacji to:

    • szybsze i niegenerujące kłopotów logowanie
    • kluby wyświetlane są w porządku alfabetycznym
    • ulepszone kolory umów wewnątrz aplikacji
    • większa wydajność, aby aplikacja ładowała się znacznie szybciej na starszych modelach telefonów
    • przywrócona Lista rezerwacji
    • w sekcji „Nadchodzące rezerwacje” nowe ikony informujące, czy klubowicz zapisany jest na zajęcia czy na liście rezerwacyjnej
    • w sekcji „Grafik” dodanie ikony informującej o zastępstwie instruktora zajęć
    • do nadchodzących rezerwacji oprócz daty dodaliśmy dzień tygodnia
    • w sekcji Aktywności dodaliśmy historię ukończonych zajęć (na których obecność została zaznaczona)
    • zmieniony sposób wyświetlania karnetów „Wejściowych” w aplikacji
    • Club Stories można spauzować
    • na ekranach, gdzie wczytywane jest dużo danych, dodano ikonę „wczytywania”
    • ostrzeżenia o karcie kredytowej są wyświetlane tylko w przypadku, gdy rodzaj płatności za karnet to karta kredytowa/debetowa
    • grafik obsługuje „święta” i nie zawiesza się
    • liczba nieprzeczytanych „Powiadomień push” jest widoczna na głównym ekranie obok zdjęcia profilowego klubowicza oraz ikony „dzwonka” w sekcji profilu aplikacji.

    Nowości w aplikacji eFitness Scanner

    Aplikacja mobilna eFitness Scanner zyskała znaczące aktualizacje, które zwiększają jej funkcjonalność. Dzięki nowościom, skanowanie kodów QR stało się szybsze i bardziej precyzyjne, co przyspiesza proces weryfikacji klubowiczów przy wejściu. Dodatkowo, w każdej chwili możecie w apce sprawdzić liczbę klubowiczów na terenie klubu i na zajęciach.

    eFitness Scanner jest nowością w polskiej branży fitness, a już wiele klubów zdążyło przekonać się do tego rozwiązania – dziękujemy Wam za to! To niezastąpione narzędzie w godzinach szczytu i przed zajęciami!

    Usprawnienia i nowe funkcje w tworzeniu karnetów i umów

    Wprowadziliśmy możliwości tworzenia polityki karnetowej jeszcze bardziej dopasowanej do Waszych biznesowych potrzeb.

    Wśród nich są m.in.:

    • funkcja zamykania umów długoterminowych wyliczająca opłatę/karę w zależności od długości trwania tej umowy, co daje możliwość dodawania automatycznych kar umownych dla klubowiczów w płatnym wypowiedzeniu karnetu
    • ustawienie płatności za wypowiedzenie karnetu, która od teraz może być dokonana w późniejszym czasie niż dodawanie do karnetu – oznacza to, że klubowicz może złożyć wypowiedzenie na recepcji w dogodnym momencie, a opłacić je później, np. online lub na recepcji klubu
    • stworzyliśmy też małe-wielkie usprawnienie, czyli nowy przycisk “Dodaj usługę”, który wyświetla się podczas tworzenia karnetu, dzięki niemu możecie dodawać usługi bez konieczności cofania się czy zamykania formularza. Wszystko możliwe do zrobienia z jednego miejsca!
    • pojawił się także nowy wygląd widoku Formularza dodawania karnetu! Formularz dodawania karnetu to jedna z najczęściej wykorzystywanych funkcji systemu, dlatego bardzo się cieszymy, że możemy oddać w Wasze ręce udoskonalony widok! Dzięki nowemu formularzowi dodawanie i modyfikowanie karnetów jest jeszcze bardziej intuicyjne, szybsze i przyjemniejsze!

    Nowe możliwości w tworzeniu automatycznych powiadomień

    Wprowadziliśmy nowe możliwości tworzenia automatycznych powiadomień, które pomagają w utrzymaniu kontaktu z klubowiczami! Pamiętajcie, że można wysyłać automatyczne wiadomości e-mail, SMS i/lub powiadomienia Push. A od teraz jeszcze bardziej dostosować je do potrzeb Waszego klubu!

    Oto one:

    • Powiadomienie o zbliżających się zajęciach wysyłane na określoną liczbę godzin przed startem zajęć! Teraz macie pełną kontrolę nad czasem ich wysyłania co do godziny!
    • Powiadomienie o zbliżającym się końcu karnetu wejściowego – możecie wysyłać automatyczne powiadomienia do klubowiczów o tym, że pozostaje im określona liczba wejść na karnecie wejściowym. Można określić też moment wysyłki powiadomienia – jeśli chcecie, by Wasi klubowicze otrzymywali je na przykład, gdy pozostają im trzy wejścia do końca karnetu. Dzięki temu zawsze będą wiedzieć, kiedy zbliża się koniec ich karnetu wejściowego, by kupić następny!

    Pamiętajcie, że w systemie eFitness można ustawiać powiadomienia na różne okazje, takie jak przypomnienia o zbliżających się terminach płatności, powiadomienia o promocjach czy też wiadomości motywujące do dalszych treningów. Dzięki nim komunikacja z klientami stanie się jeszcze bardziej skuteczna.

    Wiosenne porządki w Raportach

    Raporty to istotny element zarządzania klubem fitness, dlatego wprowadziliśmy kilka usprawnień także w tym module.

    Wiosenne porządki w raportach obejmowały:

    • Raport “BAR” – statystyki dotyczące produktów rozliczonych poza barem znajdziecie od teraz w raporcie Finanse > Sprzedaż > Sprzedaż szczegóły 2.0
    • Generując raport “Karnety 2.0” istnieje możliwość wyboru dodatkowej kolumny grupującej źródło sprzedaży
    • W raporcie “Zaległości w płatnościach” została usunięta dodatkowa kolumna “okres rozliczeniowy raty” z sortowania raportu po formie płatności oraz po nazwie karnetu.

    Ulepszenia w Zakładce Role i Uprawnienia

    Bezpieczeństwo i kontrola dostępu są priorytetem w naszym systemie. Dlatego też w zakładce Role i Uprawnienia wprowadziliśmy nowości, które pozwalają na jeszcze bardziej precyzyjne zarządzanie dostępem do poszczególnych obszarów systemu.

    Zmienił się przede wszystkim wygląd zakładki “Role i uprawnienia” oraz sposób uporządkowania ról i uprawnień tak, by Wasza praca była jeszcze łatwiejsza. Od teraz role i uprawnienia właściciele klubu mogą przydzielać w czytelnej tabeli z filtrami. W widoku mobilnym tabela jest responsywna, więc zmian możecie dokonywać w wygodny sposób nawet na smartfonie. Przy każdym z uprawnień znajduje się też jego opis, dzięki któremu wiecie, co oznacza dane uprawnienie bez zaglądania do Bazy Wiedzy i w łatwy sposób zdefinujecie je dla Waszych pracowników.

    Dodatkowo wprowadziliśmy też dwa nowe uprawnienia do udzielania rabatów na karnety i produkty w barze. Dzięki temu właściciele klubów i managerowie mogą mieć udzielanie rabatów w pełni pod kontrolą, dzięki definiowaniu maksymalnych wartości przy udzielaniu rabatów procentowych i kwotowych.

    Usprawnienia księgowe

    W operacjach księgowych liczy się każdy szczegół, dlatego tu też pojawiły się dwie istotne zmiany. Przede wszystkim to, na co wszyscy czekali – od teraz faktury wysyłane są jako załączniki bezpośrednio na Waszą skrzynkę mailową. Oznacza to, że nie musicie już logować się do systemu, aby uzyskać dostęp do swoich faktur (abonamentowych oraz innych np. za czytnik kart), wystarczy, że wejść w maila, aby mieć wszystkie dokumenty pod ręką!

    W systemie wprowadziliśmy także ujednolicenie domyślnego sortowania faktur zgodnie z numeracją zakładki Ewidencja VAT. Zmiana ta spowoduje możliwość dokładniejszej weryfikacji pobieranych plików z systemu oraz danych.

    Inne ułatwienia i uspójnienia

    Dodatkowe możliwości jakie wprowadziliśmy w systemie to:

    • Dodawanie załączników w Formularzu Zgłoszeń – dzięki temu możecie łatwo dołączać załączniki, szybciej napisać zgłoszenie i zająć się innymi obowiązkami!
    • Dodanie LOGów dla blokady zapisów – jest to rozwiązanie przydatne dla managerów klubu, by mieć kontrolę nad nakładaniem i zdejmowaniem blokad (tj. automatycznej blokady zapisów oraz zdjęcia blokady ręcznie)

    Ufff, sporo tego!

    Ostatnie sześć miesięcy przyniosło wiele pozytywnych nowości i aktualizacji w systemie eFitness. Jesteśmy dumni z osiągniętych rezultatów i nieustannie pracujemy nad kolejnymi innowacjami, aby sprostać Waszym oczekiwaniom! Dziękujemy za zaufanie i zachęcamy do korzystania z nowych możliwości, które oferuje nasz system.

    PS
    Wkrótce w systemie pojawią się kolejne nowości!

    WYPRÓBUJ EFITNESS APP

    Sprawdź, w jaki sposób aplikacja eFitness App pomoże Ci w kontakcie z klubowiczami

    Jeśli jeszcze nie korzystasz z aplikacji w swoim klubie, koniecznie przetestuj. Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.

    Wypróbuj

    za darmo przez 1 miesiąc