Logo
Testuj za darmo

Skontaktuj się z nami

    Jaki jest profil Twojej działalności?

    Zajęcia grupowe w studiu treningowym.

    Asia Balicka

    Marketing Manager

    2 min czytania

    Zarządzanie klubem

    Pobierz ebook o zarządzaniu klubem

    Zapisz się do newsletera

    • dsf
    • sff
    • d

    Prowadzenie studia treningowego nie musi ograniczać się jedynie do treningów personalnych prowadzonych indywidualnie.

    Wprowadzenie do oferty regularnych zajęć grupowych to szansa, by wyróżnić się na tle konkurencji i dotrzeć do zupełnie innej grupy klientów.

    Zajęcia grupowe to też szereg korzyści również dla właściciela i pracowników.

    Wiemy, że wprowadzenie dodatkowych elementów do oferty brzmi jak wyzwanie organizacyjne i z pewnością zastanawiasz się, czy dysponujesz wystarczającą ilością czasu i zasobów, aby wszystko działało jak trzeba.

    Niezależnie od specyfiki twojego studia, rozważ korzystanie z narzędzi, które wspomogą rutynowe działania i zaoszczędzą twój czas.

    Poznaj kilka powodów, dlaczego warto rozważyć zajęcia grupowe w studiu treningowym oraz nasze sposoby, aby pracowało ci się lepiej na co dzień.

     

    1. Większa efektywność finansowa

     

    Zajęcia grupowe pozwalają trenować większą liczbę osób jednocześnie, co zwiększa zysk z jednej godziny pracy trenera. Dzięki temu można obniżyć ceny w porównaniu do treningów indywidualnych, jednocześnie generując większe przychody.

     

    Nasza rada: sprawdzaj regularnie raport Sprzedaży oraz Frekwencji. Dzięki temu dowiesz się, ile zarabiasz na karnetach i czy twoja strategia jest opłacalna.

     

    2. Wzrost zaangażowania i motywacji

     

    Trening w grupie często dostarcza dodatkowej motywacji, ponieważ uczestnicy wzajemnie się wspierają i inspirują. Rywalizacja oraz wspólne cele mogą napędzać do większego wysiłku, co przekłada się na lepsze wyniki klientów.

     

    Nasza rada: zachęcaj klientów do korzystania z aplikacji eFitness App, w której można samodzielnie sprawdzać postępy i zapisywać się na zajęcia.

     

    3. Społeczność i lojalność klientów

     

    Regularne zajęcia grupowe sprzyjają budowaniu społeczności wokół studia. Ludzie, którzy nawiązują relacje z innymi uczestnikami, częściej wracają na zajęcia i dłużej pozostają klientami. Budowanie relacji wewnątrz grupy może prowadzić do większej satysfakcji i częstszych powrotów.

     

    Nasza rada: rozważ regularną komunikację z klientami, wysyłając wiadomości email, sms i push w aplikacji nie tylko o tematyce związanej z płatnościami. Gratuluj postępów, świętuj z nimi urodziny i inne okazje oraz nagradzaj motywację.

     

    4. Zróżnicowana oferta

     

    Dodanie zajęć grupowych uatrakcyjnia ofertę studia, co przyciąga różne grupy klientów – od początkujących po zaawansowanych. Różnorodność form treningu, np. fitness, joga, crossfit, pilates, czy zajęcia taneczne, może zwiększyć atrakcyjność studia i przyciągnąć szersze grono osób.

     

    Nasza rada: skontaktuj się z klientami, którzy dawno nie pojawili się w twoim studiu i daj im znać, że pojawiły się nowe zajęcia w grafiku. Z pewnością klienci będą ciekawi, co dla nich przygotowałeś!

     

    5. Zmniejszenie bariery wejścia i rekomendacje

     

    Zajęcia grupowe często są bardziej przystępne cenowo niż indywidualne sesje z trenerem. To może przyciągnąć osoby, które chcą trenować, ale nie są gotowe na większy wydatek związany z prywatnymi lekcjami.

     

    Nasza rada: zachęć obecnych klientów do polecenia twojego studia znajomym. Wykorzystaj do tego vouchery i specjalnie kody promocyjne w systemie eFitness. Skorzystają z tego nie tylko nowi klienci ale również obecni!

     

    6. Możliwość tworzenia specjalnych wydarzeń

     

    Zajęcia grupowe dają możliwość organizowania specjalnych warsztatów, maratonów treningowych czy wydarzeń tematycznych, które mogą przyciągnąć nowych klientów i urozmaicić ofertę studia.

     

    Nasza rada: zorganizuj specjalnie wydarzenie i zaproś na nie również klientów, którzy dawno nie byli w studiu. W systemie eFitness możesz z łatwością skontaktować się z wybraną grupą klientów, stosując odpowiednie filtry!

     

    Wprowadzenie zajęć grupowych może zwiększyć przychody, lojalność klientów i zbudować społeczność wokół studia, co przekłada się na jego rozwój i stabilność na rynku.

    Po więcej naszych rad i konkretnych przykładów, zachęcamy do obejrzenia nagrania webinaru, który prowadziła Agnieszka Kicińska, trenerka i nasza specjalistka w doradzaniu studiom fitness, jak pracować lepiej z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi.

    WYPRÓBUJ EFITNESS APP

    Sprawdź, w jaki sposób aplikacja eFitness App pomoże Ci w kontakcie z klubowiczami

    Jeśli jeszcze nie korzystasz z aplikacji w swoim klubie, koniecznie przetestuj. Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.

    Wypróbuj

    za darmo przez 1 miesiąc