Logo
Testuj za darmo

Skontaktuj się z nami

    Jaki jest profil Twojej działalności?

    Zajęcia grupowe w studiu treningowym.

    Asia Balicka

    2 min czytania

    Zarządzanie klubem

    Prowadzenie studia treningowego nie musi ograniczać się jedynie do treningów personalnych prowadzonych indywidualnie.

    Wprowadzenie do oferty regularnych zajęć grupowych to szansa, by wyróżnić się na tle konkurencji i dotrzeć do zupełnie innej grupy klientów.

    Zajęcia grupowe to też szereg korzyści również dla właściciela i pracowników.

    Wiemy, że wprowadzenie dodatkowych elementów do oferty brzmi jak wyzwanie organizacyjne i z pewnością zastanawiasz się, czy dysponujesz wystarczającą ilością czasu i zasobów, aby wszystko działało jak trzeba.

    Niezależnie od specyfiki twojego studia, rozważ korzystanie z narzędzi, które wspomogą rutynowe działania i zaoszczędzą twój czas.

    Poznaj kilka powodów, dlaczego warto rozważyć zajęcia grupowe w studiu treningowym oraz nasze sposoby, aby pracowało ci się lepiej na co dzień.

     

    1. Większa efektywność finansowa

     

    Zajęcia grupowe pozwalają trenować większą liczbę osób jednocześnie, co zwiększa zysk z jednej godziny pracy trenera. Dzięki temu można obniżyć ceny w porównaniu do treningów indywidualnych, jednocześnie generując większe przychody.

     

    Nasza rada: sprawdzaj regularnie raport Sprzedaży oraz Frekwencji. Dzięki temu dowiesz się, ile zarabiasz na karnetach i czy twoja strategia jest opłacalna.

     

     

    2. Wzrost zaangażowania i motywacji

     

    Trening w grupie często dostarcza dodatkowej motywacji, ponieważ uczestnicy wzajemnie się wspierają i inspirują. Rywalizacja oraz wspólne cele mogą napędzać do większego wysiłku, co przekłada się na lepsze wyniki klientów.

     

    Nasza rada: zachęcaj klientów do korzystania z aplikacji eFitness App, w której można samodzielnie sprawdzać postępy i zapisywać się na zajęcia.

     

     

    3. Społeczność i lojalność klientów

     

    Regularne zajęcia grupowe sprzyjają budowaniu społeczności wokół studia. Ludzie, którzy nawiązują relacje z innymi uczestnikami, częściej wracają na zajęcia i dłużej pozostają klientami. Budowanie relacji wewnątrz grupy może prowadzić do większej satysfakcji i częstszych powrotów.

     

    Nasza rada: rozważ regularną komunikację z klientami, wysyłając wiadomości email, sms i push w aplikacji nie tylko o tematyce związanej z płatnościami. Gratuluj postępów, świętuj z nimi urodziny i inne okazje oraz nagradzaj motywację.

     

     

    4. Zróżnicowana oferta

     

    Dodanie zajęć grupowych uatrakcyjnia ofertę studia, co przyciąga różne grupy klientów – od początkujących po zaawansowanych. Różnorodność form treningu, np. fitness, joga, crossfit, pilates, czy zajęcia taneczne, może zwiększyć atrakcyjność studia i przyciągnąć szersze grono osób.

     

    Nasza rada: skontaktuj się z klientami, którzy dawno nie pojawili się w twoim studiu i daj im znać, że pojawiły się nowe zajęcia w grafiku. Z pewnością klienci będą ciekawi, co dla nich przygotowałeś!

     

     

    5. Zmniejszenie bariery wejścia i rekomendacje

     

    Zajęcia grupowe często są bardziej przystępne cenowo niż indywidualne sesje z trenerem. To może przyciągnąć osoby, które chcą trenować, ale nie są gotowe na większy wydatek związany z prywatnymi lekcjami.

     

    Nasza rada: zachęć obecnych klientów do polecenia twojego studia znajomym. Wykorzystaj do tego vouchery i specjalnie kody promocyjne w systemie eFitness. Skorzystają z tego nie tylko nowi klienci ale również obecni!

     

     

    6. Możliwość tworzenia specjalnych wydarzeń

     

    Zajęcia grupowe dają możliwość organizowania specjalnych warsztatów, maratonów treningowych czy wydarzeń tematycznych, które mogą przyciągnąć nowych klientów i urozmaicić ofertę studia.

     

    Nasza rada: zorganizuj specjalnie wydarzenie i zaproś na nie również klientów, którzy dawno nie byli w studiu. W systemie eFitness możesz z łatwością skontaktować się z wybraną grupą klientów, stosując odpowiednie filtry!

     

    Wprowadzenie zajęć grupowych może zwiększyć przychody, lojalność klientów i zbudować społeczność wokół studia, co przekłada się na jego rozwój i stabilność na rynku.

    Po więcej naszych rad i konkretnych przykładów, zachęcamy do obejrzenia nagrania webinaru, który prowadziła Agnieszka Kicińska, trenerka i nasza specjalistka w doradzaniu studiom fitness, jak pracować lepiej z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi.

    WYPRÓBUJ EFITNESS APP

    Sprawdź, w jaki sposób aplikacja eFitness App pomoże Ci w kontakcie z klubowiczami

    Jeśli jeszcze nie korzystasz z aplikacji w swoim klubie, koniecznie przetestuj. Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.

    Wypróbuj

    za darmo przez 1 miesiąc