Blog

Blog eFitness to miejsce na bezpłatne, inspirujące do myślenia, wartościowe treści związane z działalnością klubów fitness. Dzielimy się zwycięskimi strategiami i najlepszymi praktykami dla operatorów obiektów sportowych.

Jak system do zarządzania może wzbogacić doświadczenia klubowiczów?

Konstancja, 19 Cze 2019

Billie Holiday, amerykańska piosenkarka jazzowa, powiedziała kiedyś, że „nie ma na ziemi dwóch takich samych osób, tak musi być, albo muzyka nie jest muzyką”.

Być może trudno jest odnaleźć wiele punktów wspólnych między klubem fitness a gatunkiem muzycznym inspirowanym bluesem,

Czytaj więcej

Trening HIIT jako narzędzie generujące retencję

Agnieszka, 12 Cze 2019

Trening interwałowy (in. HIIT) to narzędzie wielowymiarowe. Pozwala efektywnie trenować, spalać kalorie i zrzucać zbędne kilogramy klientom klubu. Jednocześnie jest narzędziem marketingowym zwiększającym retencję, szczególnie w małych grupach, generujących większe dochody dla klubu. Sprawdź, jak wykorzystać potencjał tego treningu w Twoim obiekcie.

Czytaj więcej

Wykorzystaj potencjał muzyki w klubie fitness

Agnieszka, 5 Cze 2019

Nie od dziś menedżerowie znanych restauracji, klimatycznych hoteli, ale także wielkopowierzchniowych sklepów spożywczych świadomie wykorzystują muzykę dla poprawy nastroju klienta, jego nastawienia, czasu spędzanego w obiekcie, a w konsekwencji zwiększenia ilości pieniędzy, jakie w obiekcie zostawia. To, że potencjał, jaki tkwi w muzyce,

Czytaj więcej

Dlaczego „sprzedażowa gadka” może zniszczyć proces sprzedaży?

Konstancja, 8 maja 2019

Niektórzy ludzie są jak deszczowe chmury, a kiedy już ich nie ma, nastaje piękny dzień. Kim są ci ludzie? Cóż, niestety dla Twoich potencjalnych klientów, tymi chmurami mogą być irytujący i nachalni sprzedawcy. Trudno to przyznać, ale jest 2019 rok i czas zmienić podejście!

Czytaj więcej

Popularne posty

6 kroków do efektywnej sprzedaży w klubie sportowym

Agnieszka,
19 Sie 2019

Jak skonfigurować kampanię marketingu rekomendacji?

Agnieszka,
17 Lip 2019

3 podstawowe błędy marketingu rekomendacji w klubie fitness

Agnieszka,
3 Lip 2019